Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()O zaman büyük koyak yapmış banka sana.2.86 desen anlıcam da...
Emreeeys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Dayı satmış olmayasın yüksek makasdan zararına :)
Emreeeys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Her sn ye 10 dolar oynuyor ons bu ne be.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ne kadar sert millete panik yaptırma.
aic001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ():) yok deve . Allahım sen aklımı koru.
Ons_Zengini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()@guliz gerçekten başka bir insandı o zaman ben üye bile değildim. İnşallah iyidir kendisi.
Satılık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Cetvel karın gidecek inat etme.
cetvel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Olur olur , bu işde gerçekten pislik var da kokusu çıkar.
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Tabela hergün değişir sana lafım yok , keşke bende seninke olsaydım :/
cetvel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ():) müthiş bir cevap , cetvel kızdı.
cetvel için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Yap bişiler usta sen istersen olur 2.20 den almak istiyorum :)
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Aynen , valla şu an karnıma kramp girmiyor zararı sineye çektik hiç kazanamadım bide.
son_veda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Bende 3.30 tersteyim üstelik tl de kaldım . Biz yön veremeyiz Allah hepimize isabetli kararlar nasip etsin.
son_veda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Banka hayatınızı kurtarıyor belki de büyük göçecek. Fed Altın satmak için yükseltiyor diye dün konuşuluyordu dikkatli olun. Yine de ben terste kalmış zararda olan birisiyim.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Yetmez 2220 lerde bekliyoruz biz garip biz masun :/
son_veda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()6 dolar geti burası 1607 mi yazacaktınız acaba.
Ritfe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Ka, rı alan cebine koydu bu saatten sonra bahtı açık olan kazanır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Boykot paranı başka bankaya transfer ederek olur ben bugün yarısını akbanka postaladım. Limit 'e takılmasam hepsini yapacaktım. Bi kaç gün işlem yapmazsanız ölmezsiniz.
apoo256 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Yahu ne takıldın arkadaş ben empati yapsınlar diye yazdım ben TL deyim zaten terste bekliyorum. Düşecekçilere laf edenler aynaya baksın istedim.
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()3.20 buraya yazarsam ne diyeceksiniz asıl iftira siz atıyorsunuz.
ozgur86 için cevaplandı (yorumu göster)