Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Dostlarım bu adam işi biliyor onsun çıkmasından belli. Bir de spk ya anlatsın onlarıda inandırsın diye ekran görüntüsü alınıp şikayet edilirse ne olur?
Net100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kaliteyi bilemem ama kafası karışık ve de kafa karıştırıcı yorumlarını görüyorum üstad!
dost45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Bu zahmete gerek yok matbaa icad edileli çok oluyor.
çeyrekçi_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Bence bu dalır ikili tepe yaptı gerisi teferruat ve zaman meselesi inlerine girecez inlerinee :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Düşmez grafikte 5.60 görünğyor pratikte bilmem. YTD iki yıl
Ahmet_çavuş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ons bu sefer ! ? YTD.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()USA ons'a nasıl bir işaret bıraktı öyle. :) birileri bu gece yıkılacak bakalım boğalar mı ayı'lar mı?
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Allah akıl fikir versin , helal kazanılmış ve vergilendirilmiş paradan tekrar vergilendirilmeyi kendine layık göreni de ne bileyim. KOCAMAN YAZAYIM O VERGİDEN BÜYÜK ŞİRKETLER MUAF HA..
Nasrettin hoca ve filleri fıkrası geldi aklıma . Bu ülkenin kaderi ne zaman değişecek.
Ne_iş_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()JP Morgan 'un Altın ve gümüş ile birlikte criptoya yöneldiği söylentileri var ? Kendi conini yapıyormuş ? ?*
tersintersinde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için adım_gibi yorumu ()Şimdi bu gümüşe tepeden girenlere Allah sabır versin.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Dal Ga DALga dalga la nı yo ruz :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Dikkatlerden kaçırıyorsunuz , libya ile ilgili tr lehine gelişmeler var. Herkesin yolu TR den geçiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Gümüşün tersi öide kanaması yapar dikkatli ol :/
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Hocam iyi güzel diyorsun da, üretimin olması için tüketimin olması gerekir olmayan paray kim neyi tüketecel? Kapitalist ekosisteminin devam etmesi için dolar ın ucuzlaması gerek hem de tüm dünyada.
Ekremc61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()İşte onscum sen yukarı git dolar da aşağı gitsin kozalım benim :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Tatil olan biziz , dünya değil :)
kirpi52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Haklı olabilirsin , belkide büyükler satmadan ky çıksın zarar etmesin diye de sızdırılmış olabilir.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Biraz da japonlara tarla bahçe bağ bostan veririz. Zira onlarda toprak çok kısıtlı ev fiyatları pahalı mesela yeni kanalistanbul güzergahından. İngilizlere ne verebiliriz bilmiyorum zira adamların arka bahçesiyiz zaten.
Reswan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Turistlere otel kapatırlar olur biter :/
Blootfist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()dolar dünya da ucuz olacak ? Her yer dolar dolu?
Kartal_25_34 için cevaplandı (yorumu göster)