Üye adı:adım_gibi
Kayıt tarihi:13 Eylül 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4460
Üye puanı:505
Takipçileri:17
Takip edilen:36
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Evet uzunları yakmış
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bi kopamadı gitti , babalar koparırsa 1800 le sınırlı kalır mı? Hiç sanmıyorum , çünkü çok oyalandı. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Bu alemde nasıl oynuyorlar ama ?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Düşeni kırması lazımdır 1. ci gitti. Kaldı 2. 4 saat 1780 üstü durmalı
Mailer için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Hayırlı olsun üstad :)
Darısı tüm fakir- fukara guraba'nın başına İnşAAllah.
Aytaç_fb41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()25 dolar lık düşüş kozal da 5 tl ye ssabeb oldu. Nasıl ayar ım var ya? Tamamen usa oyunu anlaşıldıki bu dolar düşmeden borsa kendine gelemeyecek.1765 kırılmadıkça sorun yook soruın yoook :P
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()ons en sonunda seni sevecek , dikkat et üstadım :)
Net100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Selam üstad, tavsiyeni alıp gönlümüze koyduk . Ama biraz tembeliz galiba uygulamaya gelince.
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()usa ya para lazım onsu çıkarıp çıkarıp Altın satıyor... Büyük makası ne zaman yapacak bakalım.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Sanki bişiler olcek :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Yoksam sem frenciskomoydu orası ya la )'
adım_gibi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Evet nerde kalmıştınız :) Benim altını m yoh ki , dövizimde yoh :P
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Zabanan ne dediysek o , fitil ataş aldı kim tutar zeni
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Evet sankim yırtıyor gibi hibi :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Kaç kere 1500 leri denedi. Ummadığın zaman kalkar tren erken. Benim altını m yok bu arada , kozal için takip ediyorum.
Net100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Burdan ateşlenen fitil soluğu 1835 de alır kısada.
Net100 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Patlaa yırtııl ayrıııl :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Eylül siparişlerinde artış var kısa vadeli düşünmeyin. Toyota da çalışıyorum.
Fero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için adım_gibi yorumu ()Eninde sonunda boyun eğecekler hiç şansları yok kendileride biliyor. Şu an ki h ükümetle hiç alakası yok bu söylediğimin.
Fero2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için adım_gibi yorumu ()Ne gitti geldi beee :)
3 band atılmış pinpon topu gibi.