Üye adı:acemi_ekonomist
Kayıt tarihi:14 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1818
Üye puanı:109
Takipçileri:21
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 inş hocam inş hayırlı cumalar cumanız mübarek olsun
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam kesin haberdar et bnde çıkacağım 1, 64 altı gelirse ona göre haber bekliyorum senden
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Çok iyi olur 2500 lot var bnde ona göre çıkarım
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Aselsandan mı bahsediyosun dostum bnmde var hissem
JR___ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Mipazzz için yorum istiyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@kahvecii yani hocam bozduralım mı daha da mı düşecek habu mipaz batıyoruz zaten
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@kahvecii hocam yön aşşağıya mı yani çıkalım mı
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Yani hocam yön aşşağıya mı yine
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam mipaz toparlar mı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Mipazda zarardayım ne yapayım arkadaslar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()mipazz gidiyorrr tutun
aselsan saldı gibi
uşak hiç sorma zaten ne iştir anlamadım
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 kardeş sen çok sakinsin heralde anlamadım gitti :)
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()İlk defa giriyorum böyle şanssızlık yok 2 günde 3 hissede toplam 200 tl zarar her girdiğim düşermi böyle ya :(
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Mipaz batıyo sonumuz kötü
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol @Oki37 mipaz çöküyo gibi :( zarara doğru :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol anladım 3000 tl lik 100 lot almıştım 2 gün önce 70 tl kar gördü bozmadım pişmanım şimdi inş tekrar gelir :)
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol hocam kar ne kadar olunca çıkıyonus ben dün 60tl karım vardı çıkmadım çok düşük bir kar mı anlamdım çıkmadım bnde nasıl yapmam lazım sizce
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()mipaz mı o kadar düşer mi 1. 77 ortalamam var onda :(
kahvecii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol @Oki37 merhabalr arkadaşlar bugün mipaz, aselsan, uşak hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim beklentiniz nelerdir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Usak : 2, 38
Mipaz : 1, 75
Aselsan : 31, 02
Toplam zarar : 200 tl
Hocam bu hisselerden aldım maliyetim bu zararım bu çok beklermiyim ne yapsam sizce
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)