Üye adı:acemi_ekonomist
Kayıt tarihi:14 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1818
Üye puanı:109
Takipçileri:21
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 aynn iyiki bozdurmuşum mipaz aldım alttan bakalım ne olcak
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()acaba çok mu aldım 3500 lot
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()hmm anladım 1. 20, 1. 30 lardan bahsediyolarda bnde 3500 lot var
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()mipaza nerden bulaştım ortalamayı düşürdüm ama 1. 70 oldu ne zaman gelir bilinmez ::(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()mipaz saldı gitti :(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()vay arkadaş dolar euro Altın gümüş hepsinden aldım şimdiye kadar karda yaptım şimdi hisseye el atalım dedi el attım ki ata ata gittim en beter hisseleri almışım vay arkadaş bi kar yapcas die batırdık işi mipazı 1. 75 den aldım uşak 2. 38 den aldım zarar yaptım :) ne iştir anlamadım masrafları çıkarsam iyi :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()hocam bu saydıkların alınır mı ama şuan
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()anladım peki hocam önereceğiniz gözlemlediğiniz hisse var mı :)
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol hocam bi hissem vardı da onu cuma günü bozdum pazartesi oldu hesaba geçmedi para normal mi acaba hisse almak istediğim zaman hesapta gözüküyor ama transfer yapacağım zaman gözükmüyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ():) yok hocam estağfurullah :)
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()@tekol hocam siz aynı tekolsunuz dimi yıldızınız gitmişte :)
tekol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 @tekol @AtabiLge
Bnde şuan mipaz ve uşak var
Mipaz 1, 75
Uşak 2, 33
Durumları ne olur
mipaz 1500 lot
Uşak 1990 lot var
Toplam zarar 280 tl
Sizce ne yapayım ne önerirsiniz diğer arkadaslarında yorumlarını bekliyorum bu hisseler nasıldır hemen yükselir mi çok bekletir mi ?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Mipaz ve uşak bu hafta ne yapar acaba arkadaslar
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@AtabiLge @Oki37 @tekol mipaz ve uşak hakkında yorum bekliyorum sizce ne olur satıp alttan mı almak gerekli yoksa beklemelimiyim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam mipaz mı aldın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()Mipaz mı aldın @Oki37 hocam
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 dostum çıkış yapcas mı mipazdan
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()1, 64 inerse kötümü o zaman satalım mı yani nasıl olcak
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()@AtabiLge hocam mipaz ne olur sence
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam 1. 65 de kaldı
mipaz ne yapar yakmasın bizi :(