Üye adı:acemi_ekonomist
Kayıt tarihi:14 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1818
Üye puanı:109
Takipçileri:21
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam mipaz, uşak bekletiyoruz dimi :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()asel pek hoşuma gitmedi ısınamadım ondan :)diğerlerini bekletiyorum hiç yoktan elimde nakit olur
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 bekliyormuyuz hala inş çıkar aselsanı yolladım 15 tl gibi bi zararla
mipazla
uşak
bekletiyorum sadece
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsanı gönderdi 8- 10 tl gbi bir zararla kurtuldum hele şükür :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()hmm anladım ama sanki dahada atacak gibi aşşağıya korkutucu
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam emir felan gidiyomusunuz satılması için çünkü sanki bazen bi vurup iniyo gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsanı bozduruyorum bn
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()anladım peki çok mu aldım bn aselsanı bozdurcm
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()toplu zarardayım hepsinde uşak 1990 lot
mipaz 1500 lot
aselsan 100 lot var hocam
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsan 31, 02
mipaz 1, 75
uşak 2, 38
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsan ne olur düşüyor habire :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()hadi mipazzz hadi koçum güldür yüzümüzü şu mubarek cuma günü :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsan hakkıında yorummm
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 tmm hocam
Oki37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()anladım hocam tmm :)görmemişim
profesör007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()o zaman soruyorum uşak ve aselsan hakkın yorum istiyorum :)
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()inş düşmez ya zararım kötüye gidiyor birde aselsan ve uşak var onlar nasıldır sizce bi kaç gündür aslsan düşüyo uşakta öyle
acemi_ekonomist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()dahada sarkacak mı yani mipaz :(
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()aselsan
mipaz
uşak
hakkında yorum yapacak var mı durumları nedir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için acemi_ekonomist yorumu ()@Oki37 hocam saat 10 takipteyiz dimi :)