Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10322
Üye puanı:1020
Takipçileri:58
Takip edilen:57
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Selamün aleyküm Murat'ım nasılsın ne yapıyorsun . BIST devammi:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Usta diğerinden cevap vermedim bundan atayım dedim:)yarın galiba ben tamamen çıkıyorum bistten. neden diyeceksin. yoruldum galiba ondan. aslinda BIST yormuyor biz kendi kendimiZi yoruyoruz. eldeki paralarida artık gider Altın alırız. boylesi daha hayırlı olacaktır inşallah.
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Kaça ladar yükselir tahminen olmadı ordan satayım. kardesim. sagolsin
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Yıldız varmış bumda cuma resimli mesaj atayım diye:))
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hanım hocam panelsanada bakmanızı tavsiye ederim. ustanin tavsiyesi. bizde yok azıcık var. para olmadığı için başka hissede terste kaldığımız için . bilginiz olsun dedim
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hayırlı cumalar kardeşim.
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Aboww. allah yardımcıları olsun
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Cokmu zarar ettirdi bu kağıt kardeşim.
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Tamam işte hocam benim oda benim mübarekmesut:)
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Benim ben:)
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Tamam hocam inşallah.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Odas birleşim bütün enerjiler suurnuyor.. odas ne durumda dersiniz en azından orta vade için :)
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam krpls öyle diğer hisseler gibi hareket etmez. ucuz hissenin lotlarida fazla olur onun iicn öyle Mia gibi enerjiler gibi harekt bekleme. ne diye aldın onu. kendi kağıdında al sat yapsaydın en azından.
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Mia yok. fonet var odas var . Mia almadım yani. zararo bunlardan çıkarmaya çalışacağım. insallah. tesekkur ederim. herkes için hayırlısı olsun inşallah
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Amin kardeşim Allah bizleri yolundan ayırmasın. acizlikten tenpellikten fayda vermeyen şeylerden uzak eylesin.
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Allah razı olsun kardeşim. hayirlisi bakalım ne yapalım. :)
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Sağolun hocam . ben çıkışı bekliyorum biliyorsunuz durumu.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Berektli olsun hocam.
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam maşallah lot başı 150tl kardasimiz az birşey dediğiniz 100lot bile olsa 15bin TL yapar:)) bizim paralar size gidiyor herhalde:)
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Bekle hocam zararını çıkar bende insallah
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)