Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10322
Üye puanı:1020
Takipçileri:58
Takip edilen:57
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Sendemi 23xxrakamlar bekliyorsun dostum:)
pltinn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Nereye kadar olur? :)2528 geldi ordan 2700yapti şimdi buralarda. sence nereye kadar düşer
pltinn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Ons nereye kadar düşer dersin tahminin varmı dostum. bereketlo olsun
pltinn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Ve aleyküm selam kardeşim nerelerdesin ya. voleyi vurdunmu:)conilerden
pltinn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Yani buralardan yukarı gidebilir diyorsun
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Senin kontr ne durumda kardeşim
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Valla hocam ben fiziki Altın alıyorum gümüş yok elimde. bankadan bu yüzden almıyorum. sizim dediğiniz doğru düşünce olarak. ama altına göre ucuz kaldığı için tepkisini yapti
ZuPeRvIsOr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Kolay kolay inecege benzemiyor.. çünkü bir anda çıkmıyor yavaş yavaş cikiyor
BJK__35__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()28.57ye değip çıkıyor habire
akifuysal19a77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Usta erken geldi. peki şimdi ne olacak. yani düşüş seneryosumu başlayacak ekimdemi erken olduğu icin
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Usta 28.50den alım yapilirmi. yoksa daha düşüş bekliyormusunuz
akifuysal19a77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Birşey kaçırdığınız yok hocam. gece o gördüğünüz rakamlarla işlem yapamazdinoz. ben denedim olmadı . saat birde işlem için
EuroDol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Hocam saat bir olmadam alacktimoz vermezdi şimdi veriyor daha ucuzdan
B_O_Z_H_İ_M_A_S_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Sattirmiyor aldirmiyorda. tl varsa bir gr deneyim hocam alabiliyormusunuz
B_O_Z_H_İ_M_A_S_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: Kuveyttürk şuan 35.14 den gümüş alıyor
Satabildinmi hocam
Hizmetkar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: Kuveyttürk şuan 35.14 den gümüş alıyor
Ama hızlı olun
Hizmetkar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Konu: Kuveyttürk şuan 35.14 den gümüş alıyor
Hocam bir satış dener misiniz 1grda olsa satiyormu diye benim denedim satmiyor
Hizmetkar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Kork derken yukarı gidecek ondan diyor korkulacak birşey yok yani:)
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Kime kızdın hocam.
Borsacı__s_r için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()Bende yarın çıkacağım. :)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)