Üye adı:Abdulhamithan
Kayıt tarihi:3 Nisan 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10330
Üye puanı:1020
Takipçileri:58
Takip edilen:57
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Müslümanlar'ı görseydim, Müslüman olmazdım. Iyi ki İslam'ı Kur'ân'dan öğrenmişim.. Yusuf İslam
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Eyvallah hocam şimdi geldi mesj
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam bu söke ne yapar böyle
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Astor yüzde 9 kapattı bugünkü kazancı yüzde 15 ustunde
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hjcam size mesaj attım ama görmediniz herhalde
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Abdulhamithan yorumu ()O normal şartlarda batması lazım hep selde
Yalnızİnsan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Selamün aleyküm hayırlı ramazanlar hocam. Söke nasıl yani alirmiydiniz siz olsanız buralardan
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Öyle demeyin yılmaz hocam. bu gümüşü bilmeseniz tamam diyeceğim. gums bu heran herşey yapabilir
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Abdulhamithan yorumu ()Hocam 14800 den sonra gümüşten çıkılır varsın yükselsin dursun. alinmaz bu teneke. baska şey alın fiziki alın.
Handekoç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hayırlı akşamlar asrn hocam. lokman hekim için düşüncenizi alabilirmiyim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hayırlısı hocam.
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam iyi okuyun yazıyı hadi rastgele
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Diğerlerini arastirdikta ne oldu kardeş. amac para korumaksa endeks 52/54 arası birşeydi ozaman 132 den ardas al demişti almadım sonuç şuan 146 endeks 49 yani kaybettirmemis. bana lazım olan suanki zaman dilimi
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Sizce çok dusermi Astor.
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Endeks 56 binden beri dusyor ama dusmeyen tek hisse bimas . en azından zarar ettirmedi. ondan çıkan şuanda istediği hisseyi çok ucuza alır. endesk 56bine göre hocam
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Astor aşağıya çekiyor hehralde endeksi:)
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Selamün aleyküm hocam hayırla..
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Hocam buda ders olsun bizlere çok kazanırız diye gireriz önce göze hoş gelir kazandığım sonra kazandıkları la bersber eldeki nakitte gider. onun için boşa dememiş büyükler fiziki Altın alın hem maddi hem manevi olarak faydalı diye. altinda hiç satış yapamadığımız oldumu asla! Hangi fiyattanda olsa gidip satabiliyoruz. ama borsa öyle değil tabana oturdumu satış fırsatı vermiyor nasıl bir ticaret?
Kprenss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Kardeşim selam verdim nasılsın dedim hiç oralı olmadın. gorende sanacak borsayı ben işletiyorum
BuNickTamYirmiDörtHarfli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Eyvallah hocam saygılar.
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Abdulhamithan yorumu ()Etmenx hocam sizmisiniz
halilx16 için cevaplandı (yorumu göster)