ALTIN ONS

$1237.9750

Güncel: 16:00:00

USD/TL

5.7731

16:00:08

EUR/TL

6.6236

16:00:06

PARİTE

1.1466

16:00:06

STERLİN

7.5179

16:00:06

GÜMÜŞ

2.7504

16:00:06

XAG

14.7965

16:00:06
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1466 16:00:11
EUR 6.6236 16:00:11
USD 5.7731 16:00:11
ALTIN ONS $1237.9750 16:00:11

Profil sayfası: Syner35

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Syner35

Kayıt tarihi:09 Ağustos 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:87

Üye puanı:1

Takipçileri:2

Takip edilen:8

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın fiyatı ve satış fiyatları grafiği (18.10.2018 16:14:47)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl lık alacagım ne zaman almalıyım

ŞİRİN_BABA_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Suanda alınmalımı sızce 20 bın tl lık alacagım

Camcı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Buralardan dedıgın kaç 223? 224?

HURDACI_BABA için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Arkadaşlar lutfen herkesten yorum bekliyorum. 20 bın tl lık Gram altın alıcam sımdı almalımıyım. 223 tl suanda akbankta

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Kaçtan fulledınız bende 20 bın tl lık alıcam sımdı almalımıyım

HURDACI_BABA için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl lık Altın alacagım ne zaman almalıyım arkadaşlar

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Syner35 yorumu ()

Nasıl yani yükselicekmi

Tesla_Gun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl lık Altın alacagım ne zaman almalıyım acaba

altin_avı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Nasıl yani

Özkan_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl lık Gram almak istiyorum. Ne zaman almalıyım. Sizin öneriniz nedir. Detaylı bunu sorucaktım üstad.

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Kaç oldugunda alayım Gram ustad. Bu arada sıze özelden ulasabılmem mumkunmu.

_____EMEKLİ_____ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Selamlar kardesım sıze ulasabılmem mumkunmu

Sniper657 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Üstadım 20 bın tl Altın alınırmı suanda akbankta 236

_____EMEKLİ_____ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Üstadım özelden ulaşabilmem mumkunmu sızlere

GaribanÖğrenci için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın nakıt ıle beklıyorun Altın ıcın ne zaman almalıyım.

purposeless için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Bende öyleyim ne yapsakki

Senkimsin için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl gırılırmı bu rakamlardan Altına arkadaşlar. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Özel numaranızdan ulaşabilmem mümkünmü size

Boyno27 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Alım fırsatı doğacak 1 saate kadar . Beklemede kalın.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Arkadaşlar 20 bın tl lık Altın alıcam kaçı beklemeliyim herkesten yorum beklıyorum

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Kaçtan almıstın ustam

Tuneman için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Kım kara gecmıskı ustam :)

trkfatih için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Nasıl olucak ben kaçırdım :) bende Gramdayım ama 20 bın tl lık daha alayım dıyorum alsammı acaba. Veya elımdekı 125 gramı bozsammı acaba

Gebze_Spor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Bozmuyımmı yanı elımdekını

keremcanx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Nasıl kalkar

keremcanx için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Yazamadım üstad

matsushita için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Üstad sana bir şekilde ulaşmam mumkunmudur? Numaramı versem ulasabılırmısın

matsushita için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Bugun bu fıyattan bozup yarın duserse almak mantıklımı sızce arkadaşlar. 30 bın tl lık altınım var suanda hesapta

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Ne olmuştu ki

murat_AVŞAR için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

247 den gırılırmı arkadaşlar Altına 20 bın tl lık

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Akbankta 247 tl suanda alınırmı arkadaşlar 20 bın tl

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

13 unde ne var

acemi_uye için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Dolarmı almalıyım kaçı gorunce alayın altını veya doları

zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Bana net rakam söylesenız mesela 247 yı gordugumde gıreyımmı . Bırde 20 bının ne kadarını gırmelıyım

zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl lık alacagım ne zaman almalıyım

zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Nasıl yani.

Battım_BEN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Bana bir ulaşsan kardeşim lütfen

zamanlama_manidar için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

Arkadaşlar 249 şuan akbankta alınırmı?

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

20 bın tl gırecegım ne zaman almalıyım Altın

Battım_BEN için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Syner35 yorumu ()

260 - 270 mi üstadım. 60- 70 dediğiniz nedie

ser35 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!