ALTIN ONS

$1301.5400

Güncel: 00:59:48

USD/TL

4.7064

00:59:58

EUR/TL

5.4940

00:59:58

PARİTE

1.1650

00:59:58

STERLİN

6.2628

00:56:34

GÜMÜŞ

2.5046

00:01:56

XAG

16.5110

00:01:56
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1650 16:25:36
EUR 5.4940 16:25:36
USD 4.7064 16:25:36
ALTIN ONS $1301.5400 16:25:36

Profil sayfası: Reyes19

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Reyes19

Kayıt tarihi:21 Ocak 2017

Son giriş:12 Şubat 2017 18:17:38

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:118

Üye puanı:2

Takip edilen:13

Baktığı sayfa:Çeyrek Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (20.4.2018 15:28:15)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Çeyrek Altın için Reyes19 yorumu ()

Çeyrek altın bu aralar mantıklı bir yatırım olabilirmi

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Hemen sag ustte ayarlardan takip edilen uyelerin yorumlarini ayarlayabilirsin

parafalan için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Vodofone reklami vardi kedi beyazin telefonunu atiyodu beyazda nankorluk etme neriman diyordu bu konusmadan aklima o reklam geldi :D

sergüzest için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Şu 3. 72 yi bi goremedik gitti kiramayacak gibi sanki

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Ihtimali var yani beklemeye devam ozaman :) 3. 78 den tersteyim az bir zararla cikip dahada dolara bulasmayacam

freemyfree için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Gun ıci 3. 75- 3. 78 aralıgıni gorme ihtimalimiz varmidir hocam

freemyfree için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Dolarda 3. 75- 3. 78 arasi gorme ihtimalimiz varmidir gun icinde

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Dolar satma hedefim 3. 92 bekliyecem

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Amin kardesim amin

hokuspokus için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Cok zararim yok ama 3. 92 yi gormeden satmiyacam 3. 8 den tersteyim

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Ben sizi takip ediyorum ama tahmininizi kacirmisim ayin 10 undaki tahmininiz neydi

DygTkz için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

3. 873 ten ilk alimim 2. sidd 3. 7075 ortalama 3. 78

Freedom06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Ben bu islere girme derim hocam ama karar sizin

okur63 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Vade sikintiniz yoksa zarar etmeyin bence hocam ytd

smooth için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Çok tesekkur ederim hocam

SİNANÜNAL için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Hocam ogrenmek icin kucuk para ile basladim zaten

uludag_016 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Dolarda parcali alimlarda ortalamayi nasil hesapliyoruz acaba anlatabilecek varmi

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

3. 7 den alacam dedim almadim 3. 65 i beklesem acaba cokmu olurum :D

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Sanirim dolari bekliyecem emin olmamakla beraber ytd

Emr55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Bende agirlikli olarak bu yonde dusunuyorum 3. 71- 3. 72 civari olursa sanki uygun gibi
Birde dolar yukselsinde satayim dusuncesi icindeyken dussundd alayim diye kovalama duygusu tuhaf :D

_Sheriff_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

3. 873 ten dolar almistim terrteyim bu civarlardan tekrar dolar mantiklimidir yoksa Grammi daha iyi olur karar veremedim vade sikintim yok gorusleriniz nelerdir

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Gram aldim gram dustu dolar aldim dolar dustu turkiyenin durumunu ben duzelticem galiba :)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

3. 873 ten tersteyim bende cok bende cok bekletmese bari

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Gecenlerde bir arkadas selam verdi bende as dedim msjıma karsilik dolar ve Gram hakkinda icini dokmusttu :D bazen oluyur:)

elifbilgem için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Denizide ben yazayim bari 3. 95 :)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

125 e inen 100 e de iner bende 100 u bekleyim ozaman :D

Ece_Ece için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Ytd olacakti :D

Reyes19 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

hocam cok fazla tecrubem yok ama Grami 143- 144 ten yakalaya bilirsek buda mantikli geliyor bana tdy

vaybeee için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Hocam haftaya cinde piyasalar kapali deniyor buna binanen cumaya kadar dolari elde tutup cuma gunu Gram icin firsat beklemek mantiklimidir

Sporcuikra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Bu durumda altina yatirim yapmak daha mantikli degilmidir

Sporcuikra için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Vardir herseyde bir hayir :)

pharmasist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Yok bana ne sikinti olacak hocam cebinizdeki paraya ortak degilim ki :) saka sandim 100 dolar aldim diyince ona binanen espri amacli yazdim :)

pharmasist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Bu isin sakası olmaz :D allahtan bir 0 daha atmamisin 1 in yanina

pharmasist için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Haber verdiginiz icin tesekkurler hocam

Tha_burak için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Uzun vade icin Gram mi dolarmi tutmaliyim ongorunuz nedir

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Aksam 11 diye aklimda kalmıs

Fhm87 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Hocam uzun vade de Gram mi dolarmi onerirsiniz

Opti için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Gercekten gereksiz ama elimdeki cihazla yapamadigim ne var ki iphone la yapabilecegim diye dusunuyorum cevabi hic :)

Ihtiyaclarimi karsiliyo bana yeter

Ayrica bende sizi tebrik ederim :)

serpilll için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Yok valla samsung duos i8262 diye bi cihaz var elimde 3 sene once 600 e almistim hala onu klaniyorum yetiyo bana :)

serpilll için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Reyes19 yorumu ()

Bende ayfon diye okuyorum ayfon bulgurmu uretmis yahu diye kendi kdndime tepki verdim bide :D

serpilll için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!