Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Saolasın dayı teşekkür ederim
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bende gapisindan gecmedim dayı bist30'un ben ağır kağıt sevmiorum oynak kağıt seviom dayı
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bı abimde yüklü cusan var eşleştirmede tugcelik fiyatı çıkıyor görüşün nedir dayı
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()O hangisi dayı
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Biliom dayı anca rapor yayinlasalar 10 sayfa bı halttaanda anlamazlar aha eregli ile yaprak süt aynı paraydi
1 lot Ereğli 1 lot yaprak süt fiyati denkti
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Vking alsan stobu nereye goyardin
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Viking alsan stobu nereye gordun
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Kümesine gran giresice gitmio dayi bu tavuk ya mıy mıy 90 Maliyet dutummu
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı Banvit nasıl
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Okuon demi yorumlari cusan bak hem sığ lotu az hem pandemi dibinden x10 pirimli sığ kağıtta lotu az kağıtta pandemi dibinden x10 yapmış kağıt ucuz sayılır
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Yoh dayı kboruyu burdan alacak nerde bende o gadar öt almam gacirdikda onu diom dayi banvit nasıl
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bana ytd yapmana gerek Yok zarar etsemde gık demem rahat ol yaw dayı yıllardır borsadayim bidene grup kağıdı denk gelmedi ya grup die giriom yurtseven gardaslar çıkıo
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu gadar kör olurmu bi adam ya arz trendini nasıl farkedemedim göremedim armut gibi bekliom banvitte
Kboru binho nagmet vay be
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Tamam dayı ben gözlerim emnis aslında pandemi dibine bakildimi cusan ve vking daha iyi emmni pandemi dibi 1.66 sekron 1.44
Vking arha saglam kaşar holdingin
Dayi şu kboru nasıl gitti 40 dan bi haftadır aklimdan çıkmıo
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı ben garibanim bilionmu
Emnis vking sekron cusan hangisini seçeyim bidenesi ni alabilirim anca para yok
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bilmemmi dayı ya bist30 kağıdı yılda bi sever tavan olur oda bize denk gelmez
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ah dayı biliom ya bist30 kağıtları ne uzalirsin ne kisalirsin altinda gümüşle paralel gider inancın olsun 2 lot Ereğli verdim 1 lot tetmt almıştım bak biri digeri nerde gelse isyan etme hep bist30cularin yüzünden aman gapanir aman böyle olur aman şöyle olur die die caydirdilar beni ah ah
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ne bilecen böyle olacağını deyza dovizden gelmişiz o senelerde
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı emnis pandemi dibinden çok uzaklaşmış vkingmi sence senkron güvenlik mi hangisi cazip
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Viking ortalaman gaç dayı
Tabesi için cevaplandı (yorumu göster)