Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Speek çok girilmez dengesiz biraz
Tavhl ne güzel gidio alsatcilari öpe öpe Satan bı daha yukardan almak zorunda galio
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu kağıt benim dikkatimi çekti cidden bak 18 milyon lotu vardi 9 larda dolanıyordu 8.78 neden almıştım yanliz bu alsata gelmez stobaj var aldın sattin %10 stobaj kesintisi oluo biraz durman lazim
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gırdın parayı insan haber eder dicem ama etikette yaptin onuda diemiom
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Stop gomayi bilsem dakilirdim pesinede bilmiomki stop gomayi
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Adam o gadar arzın içinden tavani buldu ya leee yapiosun bu sporu alton dayı:)
Hayırlı cumalar olsun
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: Rubens yarın alıyorum
Ustam karel vardi dünden galan cevapsız çağrı
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hayırlı olsun ali abi dutacanmi
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ben neden boşta paran varisa tavhl at dedim bilionmu tahtaci açıkcilari öpüyor satıp alttan alayima çok müsade etmio
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İyi o zaman garel alınıp terste galindimi
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Karye olumsuz yorumum olmadiki
Karye 20/22 TL iken aksue 53/54 iken karyeyi aksue ile eşletirdim
Canteye gurcalanmis dedim oyalayabilir dedim
Alton_iz için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Pandemi dibi
THY 7x40 280 TL
Tahvl 14 x10 140 TL
X20 olsa 280 yapar tahvl
@regional
yusupcuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Neden lee boşta olan parayı ataydin ya tavhl'e
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Stop gomayi ben bilmem ki elimde galır
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: #33431479 Grafik detay ve yorumları
Abi fonet 6.30 düştü bedelsiz den sonra almadım pişman oldum belki bi ihtimal bedelli yaptığı yere gıvrak gider die Karel aldım
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Ünlü yatırım fiyatına gadar varabilir sykmd iyi ucuzmuş görsem önceden bende alırdım
dilçet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Sykmd ben bu kağıdı yeni goruom daha önce gormedim iyi ucuzmuş 7 liradan arz olmuş
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ():)) çok ağır gidio gardasım ya
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bu gactan arz oldu iyi ucuz goruonuo sykmd
dilçet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: #33431300 Grafik detay ve yorumları
Yoh usta karel garel
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Konu: #33431286 Grafik detay ve yorumları
Usta garel nasıl teknoloji kağıtları bölündüğü yere çabuk varıo
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)