Üye adı:yusupcuk
Kayıt tarihi:16 Kasım 2022
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2384
Üye puanı:273
Takipçileri:59
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bunlar bana duzlu gelir dayı hikmet aldım biraz
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()uncle hayırlı cumalar bazar osssun tamam
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Anladım dayı bu tahta falan gapandimi uzun sürüyor açılması ondan cekiniom
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gıvrak gidermi
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bu hikmet ne iş yapio benim gibi davar çobanı mı bedelsiz yapmış %200 kağıt hafif aktıf olsa denenir aslında tahadut mu bu
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Gidio evet gatmer yorucu bunda bi hafta bekledim 2.30 dan baktım katakulli çok doco aldim 4.10 dan oda godu iyi kötü
yunus_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı birde agesada düzeltme bittimi gayri ne dion
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı gıvrak gidecek bişey yohmu
Dmsas gaçi gecerse suratlanir
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Hayırlı cumalar dayı benim gafam galın bilionmu yeşilden gastin endeks sandım meğer hisseymis insan acık daha acık yazar garsidakinin gapasitesi belli yeşiller tavan
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Acık yeşilmi goyu yeşilmi bir sürü yeşil var
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Irgat mi lazım dayı; ) yalınız ben ekmeği çok yerim anca laf ederim
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İki dakka durmuon dayı sorularimada cevap vermion ben gidiom biraz tarla sürecem iyi bak kendine
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Epeydir Rüçhan alıp satmiom unuttum dayı bedelli gıt gelio bu ara hep bedelsiz gelio not aldım bunu
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı hani karye 20/22 liraydı aksue 54 liraydı karyeyi onla eşleştirme yapmıştım şimdi aksue iş yaparmi buralardan 12 lerde?
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı bu agesa
42 den 24.5 görmüş sona
76 dan 52 görmüş sona
135 görmüş şimdi neyandan döner bir görüş bekliyorum senden
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Afiyet olsun dayı repertuar da varmi gıvrak gidecek kağıt bi kıyak yap
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Agesada hani şuranin alti pahalı üstü ucuz Dion ya
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Dayı agesa alt üst rakam yazarmisin
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()Bir adet murat dayımın Zengin gülücugunden puhaa
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için yusupcuk yorumu ()İlk defa soru sormadım mi dayı para bitmiştir yoksa sorardım halini hatrini sorayım o zaman tatildemisin dayı bende eski traktör tekeri ayar liom Gölbaşında bi çimip cikiom tatili nerde görek dayı
karlitoomuratt için cevaplandı (yorumu göster)