Üye adı:YeRSeL
Kayıt tarihi:15 Ağustos 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:536
Üye puanı:31
Takipçileri:3
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Kamu çalışanı
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:10 Gram altını var
Puan:7678,24 Nakit puanı var
T. Puan:69246,986 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()niye 6. 58?
karaykara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Dün 6. 75 ten çıkış yapmıştım iyiki yapmışım:- ))6. 46- 6. 50 arası yine suya girer kulaç atarım:- ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Bende teknik konuda anlamam... Burada sizin gibi bi kaç anlayan arkadaşın yorumlarını okuyarak kendimce risk alıp yatırım yapıyorum...
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Bende Çok bekledim burayı yetişemedim:- ))
kanım_yeşil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()tfx xx bak ya 6. 74 alış veriyor.. stopları patlattı yetmemiş gibi. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Kademeli düşüş mü olacak acaba sanki öyle olacak gibi YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Yok daha neler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Hocam size karşı bir kusurumuz mu oldu? Yorum silmişsiniz sanki...
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Hocam hşg... analiz falan var mı 6. 75 ten çıkış yaptım bi dahada alım şansı vermedi benjamin bey:))
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()6. 70 bi kıramadı gitti ...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()? 6. 75 şuan
MG05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Benjo bu şaka yapmayı sever:/))
dileknurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()dolar alanla almayan ayırıyorlar derken fişlemeden mi bahsediyordunuz?
oguzhan_altın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Belkide ama öyle düşündüm.. bakalım artık... bi kere çıktım artık duruma göre alış pozisyonu belirleyecez YTD
CATY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()6. 80 kıramadı buda yarına kadar 6. 20 6. 30 geri düzeltme yapabilir diye 6. 75 ten çıkış yaptım.. inş dediğim olur 6. 20 düzeltmeye döner yine alım yaparım..
Pinar09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Grafik newyork özgürlük anıtı gibi:- ))
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ():- )) mb başkanı o olacak galiba
Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Düşüş mü olacak?
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()tfx ne zaman makas açsa dolar yukarıya çengel atıyor yine şuan makas 9 civarı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için YeRSeL yorumu ()Abi sen onları salla :- ))
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)