Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20218
Üye puanı:5782
Takipçileri:427
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
BEN BİLDİM DEMEYE DEVAM EDECEĞİM.. RAHATSIZ OLANLAR ENGEL BUTONU ÇOK UZAK DEĞİL..
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()düştüğü yerler sondu şimdilik... bir müddet böyle biraz aşşağı biraz yukarı.. asıl yukarısı 1 ay sonra.. yaklasık..
erdem_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()hiç bişey olmaz bugun ons buralarda pazartesi daha yukarda . demedi demem.. :)
dadasahmet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()oralar artık gelmez belki 2 ay sonra..
erdem_gr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()sana inanıyorum ancak gidiyor.. benim 1790 yazmamı beklemiş.. :))
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons bugün kapanış 1790 civarında buda burda kalsın.. ytd.. :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()aekadasım demedi deme buranın dibi yok bilgin olsun.. ytd..
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()kapatsanda kapatmasanda yüüyecek.. :)
mmtckr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()buralardan çok aşşağısı yok beklemiyorum.. abd açılışta alır düşüncesindeyim.. bakalım ne olacak..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()selma 5377 mrb.. uzun zamandır siteyi takip ediyorum . yeni üyelik açtım, az önce grafiğiniz gördüm yazmak istedim... bende sizinle ayni fikirdeyim bu defa cesaret edip gümüş aldım.. mart ayında uzaktan takip ederken siz ozaman onursalss tı sanırım isim... sizin gümüş iyi alım fırsatı verdi demiştiniz, bende açtım grafikleri filan inceledim tam alacaktım cesaret edemedim.. almış olsaydım en az 300,000 karım olurdu.. :)) malesef kısmet değilmiş.. sizi takip edecem.. saygılar..
Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1777 döner düşüncesindeyim bakalım ne olacak..
Darphaneburda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1790 kapanış moralini bozmak istemem ama zor gibi..
Kriyt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()tl varda alacaksan izle almayacaksan bugün izleme derim düştükçe moralın bozulur..
Darphaneburda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()dönecek yanılmıyorsam bugün son düşüş..
Darphaneburda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1808 zor.. kapanış 1770 civarı.. :)
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()1765 dönmeye bilir.. ben en dip 1737 ama sanmıyorum...1750 görür gibi ama..
Darphaneburda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()enflasyonun ana etkeni dolar zaten..
26yakamoz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()yoo daha ucuza alacak demedi deme... :)
adapazari için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()bugünlükte bu kadar , buralarda dolanır artık .. yarın belki bir ihtimal ons 1745 gibi gelebilir daha aşşağısını sanmıyorum.. sonrasına yoluna bakar bekleyip göreceğiz... buda burda kalsın.. :)) ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()onlar sadece konuşuluyor.. gerçekleşip gerçekleşmeyeceği mechul... dolar 2020 yıl bssında 6,00 yaklaşık düşünürsek yllık enflasyonu kaba hesap 20 dersek doların normal fiyatrı bile 7200 yinede sen bilirsin..6,50 düşse bile 1 haftada toparlar.. kaldıkı bu ihtimal..
Sims21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben bugün 4/3 aldım sen zararkes yapacam diyorsun... :((
Sims21 için cevaplandı (yorumu göster)