Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20204
Üye puanı:5778
Takipçileri:428
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
BEN BİLDİM DEMEYE DEVAM EDECEĞİM.. RAHATSIZ OLANLAR ENGEL BUTONU ÇOK UZAK DEĞİL..
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar bir düşüş daha yapacak.. ons larda dip belki oldu belki olmadı daha belli değil düşüncesindeyim bakalım ne olacak.. ama onslarda saatliklerde omuz baş omuz yapmış bekliyor.. ytd.
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()bir gerçek var. hiç kimse ne olacağını bilmiyor..23,50 gelecek sanıyorum bakalım ne olacak..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()aynen öyle.. belki kısa bir yukseliş olabilir, ama ordan sonra tekrar dip bekliyorum.. ytd
Kayseri_erciyes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()aziz bey 1450 neye dayanarak söylüyorsunuz ons şuanda çanak yapmış kulp yapmaya çalışıyor düşüncesindeyim... siz ne düşünüyosunuz.. neye dayanarak bunu söylüyorsunuz..
Strongking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()sanırım vakit geldi gibi..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()abd saat kaçta açılıyor..?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()evet tam yukseliyor derken bir bakıyorsun düşüyor.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()bilmiyorsan öğren her doğru her yerde söylenmez... birde doğruları dile getirirken doğru bir şekilde dile getirmek lazım.. yanlış cümleler kuruyorsun.. dolar yukselirse 3-5 kuruş kazanayım farklı dolar yukselsin diye göbek atmak farklı..
uzmEcz için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()sanki ülkeye düşman söylemlerin var. ))rahatsız olan engelleyebilir..
uzmEcz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()sanki seviniyor gibisin.. ))
uzmEcz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()saolasın kardesim sende hep mutlu ol inşallah.. bol kazançlar.
sercanbey35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bak dediğim gibide oldu... saçmalamaya devam ediyorsun..)
MertCano için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()o arkadaştan daha iyisini bildiğinizi düşünüyorsanız siz bişeyler söylesenizde bizde takip etsek... )) öyleya bu sayfada maksat indikatörlerden verilerden vs yararlanıp öngörüde bulunmak fikir alışverişinde bulunmak , dimi... burdakilerin hiç biri piyasa yapıcılardan değil... hiç kimse ne olacağını tam olarak bilemez.. bu tıpkı şunun gibidir benim şuanda ne yazacağımı bilmeniz imkansız... ama ben sizin az önceki yazdığınızdan bundan sonra yazacağınız birazcık tahmin edebilirim dedğim gibi birazcık... yani muhtemelen saçmalamaya devam edeceksiniz.. ))
MertCano için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()evet doğrusu olan bişey yok. ne alabildin ne satabildin. bende aynı durumdayım.. bir kaç defa gr gümüş al sat yaptım.. bugünde dolar satttım. bekliyorum.
Strongking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben ne yapıyoruma gelince 1805 civarını geçerse tekrar bakıp alım yapacam muhtemelen..1790 ve Altın a sarkarsa 1750 civarını bellerim..
Strongking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben 1745 bekliyordum.. ama gelmedi.. illaki gelecek diye bir şey yok. çünkü piyasa yapıcı ben değilim... grafiklerden gördüklerimizi yazıyoruz.. sende biraz konumu değiştirsen veya sandalyeni değiştirsen iyi olacak.. çünkü sürekli düşecek düşecek düdüğü çalıyorsun..1680 düşmüş -1830 kadar yukselmiş bir ons var sen hala düşecek diyorsun..150 dolar lık fark var...
Strongking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bu ons burda kalmaz.. önümüzdeki saatlerde bir tarafa kırar..1805 gibi üstüne atarsa yukarı 1860 kadar gider düşüncesindeyim..1790 Altın a atarsa aşşağıya çok gider... ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()ons sanki piyasa kapalı gibi çakıldı buraya..(
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için xxbirzamanlarxx yorumu ()büyümüşmüsün bilemedim.. (( kullandığın kelimeler, kurduğun cümleler, karşında tanımadığın birine hitabın pek büyümüş gibi göstermiyor malesef.. seni engelledim... olaki düşüş olursa hala olacağı kanatindeyim engelei kaldırır bende sana bir çift söz söylerim..(
ACA_KAR12345alti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: Gümüş Gram Tl yakın tarih ytd
şimdi ne olacak sizce yön ne tarafa.. yani ileride hatırlatmak için bilmek isterim... ))
Murat5635 için cevaplandı (yorumu göster)