Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20179
Üye puanı:5757
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyoda yukseliş yaklaşık 12 november.. dolar da 9,80 den başlayan yukseliş 12 november.. aralarında bilmediğimiz bir ilişki olabilirmi.. )) öyleyse ben rasyoda sert bir geri çekilme bekliyordum bakalım ne olacak..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()tam zamanlama isabetli karar.. tbrkler
_LegendComeBack_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()sattın sanıyorum.. bol kazançlar..)
_LegendComeBack_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()hepsinden önemlisi dolar çok can sıkıcı..(
_LegendComeBack_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()rasyo için aynı yerdemisin..)
_LegendComeBack_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()son soru.. ) düşmesine sebep olacak bir duyumun oldumu. çünkü şuandada düşmezse daha bir müddet düşmez..
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ben tereci değilim inanki dolar için artık öngörü grafik filan hikaye benim için.. ne olur bana söyle bari..)
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28751869 Grafik detay ve yorumları
22,50-40 gelecek sanıyorum.. aşşağıya giderse çok düşer. ordan dönerse 25 gideceğini düşünüyorum sonra tekrar dip... daha derine. ) ytd.
heo_yekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #28751689 Grafik detay ve yorumları

iş bilen arkadaşlar fikrini belirtirse memnun olurum..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bende öyle düşünüyorumda. malum dolar konusunda hiç kendime güvenemiyorum. hep yanıldım desem yeridir..)
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()aynen hayırlısı.. senin bir öngörün varmı dolar için..?
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()kardeş ben dolar konusunda hep yanıldığım için gr için bişey diyemiyorum , demekte istemiyorum.. kimseye sebep olmak istemem...
EyyupHan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()aklımda kalan 1760 tan döner az yukarı yapıp yaklaşık 1750 civarına döner... orayı kırarsa 1680 gelir.. ytd
Alpaslanoffical06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()aleykum selam kardes.. pas vermiyor değil benim derdim büyük.. )) ons sayfasına bakamıyorumki hiç.. benim işim gümüş ile ona dahi çok az bakıyorum .. derdim dolar sorma terste kaldım doların bu kadar gideceğini düşünemedik erken saatım.. (((
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()her zaman düşündüğümüz gibi olmuyor malesef
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()al sat yapıyorsanız bence buradan satılmalı. (ama benim fikrim sizi bağlamsın buna göre işlem yapmayınız ltf).. yapmıyorsanız gümüş daha çok yukselir..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()bence dolar biraz geri çekilmeye başladıktan sonra yukselmeye başlar.. daha dibi görmedik . zaman olarak bilemem..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()beli olmaz dolar için ne desem yalan . hep yanılmışımdır dolar konusunda.. ama onslarda çok tutarlı yorumlarım var bilginiz olsun.. bol kazançlar ..
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()ne kararı..?
Bluemoon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()yarın yada ertesi gün ufak bir yukseliş daha olur saonrasında 1755 gibi dip düşünüyorum.. ama 1688 de var.. ytd
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)