Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20173
Üye puanı:5756
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()ytd.. yorumlarımdan etkilkenmeyiniz.
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()9,60 bende son rakam şimdilik gelirse ful satarım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()18 dk sonra abd askıdaki konut satışları verisi var. bakalım dolar a etkisi nasıl olacak.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu (5 gün önce) Cevap yaz
ons 23, -23,50 den geri döneceğini düşünüyorum..
https://altin.in/xxbirzamanlarxx
dediğimiz gibide oldu...
22,4 takip ediyor olacam.. ordan dönüp 23,50 geçerse yukarı gider.. 22,4 civarından dönmeze 20 dahi durmaz.. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()15-16 bekleyen 9,80 bekleyenden daha çok bekler.
Dolarex16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()peki size 15 tl den doalar satayımmı.. madem piysası 16 tl kar edersiniz... ))
Dovizci45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()peki lükslük nedir..
Yusuf162 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()hadi dolar hadi benjo yuksel yuksel ileriye hep ileriye daha yukseğe diyorlardı bir zamanlar... şimdi ise ettiğini çekiyor olarak olaya bakmıyorda. çeşit çeşit senaryolar peşinde.. ((
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()grafik paylaşmaktan vazgeçtim diğer insanları boş bir muhabbetle meşgul etmek istemedim.. kendin incele.. ons 2011 yılından itibaren düşüşe başlar.. gramda düşer.. ancak gr 2013 yılından itibaren yukselirken ons hala düşmektedir..2015 yılında ons en dipteyken.. gram eski zirvesini geçmiştir.. elbetteki fark dolar kaynaklı.. dolar yukseldiği için belki tl olarak zarar etmiyorsun ama bugün onsu saattın yarın dolar düştü ne olcak... ama gr olsa bugün saatın iş bitti.. ) bu yüzden işi iyi bilmek lazım dedim.. yoksa gr al ons al beni ilgilendirmez..
KainatKahini için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()kardas ben orda ne yazmışım... ikinci cümlede ne yazıyor.. ( bu işi iyi bilmiyorsanız ). dedim.. burdaki arkadaşların çoğu acemi... bugün ons düştü veya yukseldi sattı.. parası dolar a geçti.. yarında dolar onsa göre daha fazla veya daha az düştü veya yukseldi ne olacak zaman.. herdefasında oturup onu hesaplaması gerekecek.. grafik paylaşıyorum incele farkı görürsün...
KainatKahini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #29478947 Grafik detay ve yorumları

burdaki dolar grafiği yanıltıyor..başka yerde 11,58 e iğne var burda yok..((
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()sence bunu bilmiyor olabilirmiyim.. ))
KainatKahini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()bilmiyorum bakacaz..)
Atakan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()düşmeden önce az yukarı yapar heyecan yapma.. ))
Aras2603 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()1-2 saat içerisinde 10,8-9 civarı bekle ytd.
Red_Hard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dolar ıda bekliyorum ons düşüyorken. alım fırsatı olaydı. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için xxbirzamanlarxx yorumu ()dün aklıma geldi unutmuşum sormayı... dolar cılar zeki müreni gördümü acaba.. ))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için xxbirzamanlarxx yorumu ()al sat demem doğru olmaz mesuliyetini kabul edemem.. şu kadarını söyleyeyim ben gümüşte 7,20 son dip. Altın şuan tam hatırlamıyorum 550-570 son dip olarak düşünmüştüm sanırım.. ben bu seviyelerin az altında alım yapacam.. en dibi bulamazsınız mümkün değil. bir yerden almak lazım..
Nuri_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()gümüşü zararına bozana üzülme.. zararın şekli önemli.. 11 den almış 10 dan zararkes yapmış birisi şuan 50 krş ile 1 lira arasında karda.. sen 13 geldiği halde satmayana üzül.. ))
dada55 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()parite de ısrar eden arkadaşlar.. işi iyi bilmek lazım. yoksa sadece param sürekli onsta veya dolar da kalsın diye yapıyorsanız yanılırsınız, hemde çok yanılırsınız... ons 2011 yılında zirve yaptı sonra tekrar aynı yerine 2021 yılında ancak gelebildi.. arada 10 yıl var bilginiz olsun.. yukselirken bile yukselişini 2-3 yılda yapıyor.. oysa gr hem dolar bazlı hem ons bazlı yukseliyor. ülkemizde enflasyon yuksek olduğu için dolar mutlaka en kötü yuzde 10-20 arasında yuskelecektir. azda ons yukselese yıllık ortalama gr lar yuzde 20- 30 civarında yukselişle kapatır.. ons uluslar arası olduğu için aradabir yukselir. yukselişi kısa düşüşü uzun sürer..