Üye adı:xxbirzamanlarxx
Kayıt tarihi:1 Eylül 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:20141
Üye puanı:5743
Takipçileri:423
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
2 x 2 = 4 bu her durumda ve herkes için aynıdır.. grafikte böyle bir durum yoktur. ben 1760 derim spek 1765 uygun görür. ufak tefek şeylere takılmamak lazım...
yazdığım rakamın daha aşşağısı veya daha yukarısı mümkündür.. ( YAZDIĞIM RAKAMLAR MİNİMUM RAKAMLARDIR) ancak yazdığım rakamı ( hangi yöneyse) biraz fazlaca aştığında o yönde fazlaca ilerlemeye devam eder. kısadan dönmez..
genel olarak formasyonlarda en dip en tepe rakamlar için analiz yapıyorum.. elbette bu arada düzeltmeler yapacaktır..
genel yön( trend ) hedefi başkadır... kısa süreli geri çekilmeler veya yukselişler başkadır.
genel yön yazdığım yorumlara dikkat edelim..
yazdıklarıma itibar edilipte işlem yapılması son derece risklidir.. ))
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34168031 Grafik detay ve yorumları

bu işte bir iş var.. nasıl olur hep aynı şey.. ülker yukseliyorken aldım yukseliş durdu.. yylgd yerinde sayıyorken satınca yukseldi.. hep aynı şey..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()öncelikle sorumluluk alamam.. ben olsam pazartesi beklerdim bu gün zaten taban. formasyon bitiminede uyugluk var.. pazaretsi olurda 1,77-76 gibi düşük açarsa formasyon farklı düşüş devam edecek deriz...
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()muhtemelen bekletir.. hisse çok yukseldikten sonra baya bekletiyor. ( çoğu öyle). ilk yukselişten sonra düşüşü 42 mum.. sonraki yukselişten sonra 70 mum bekletmiş. günlükte. her bir mum bir iş günü biliyorsunuz..
Nusa03 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()1,60 a düşerme ihtimali yuksek.. formasyonu farklılaştırma ihtimali olduğu için satın diyemiyorum.
Musabsalih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()şimdilik netlik yok. . ama acil 32,7 geçmesi gerekli. ve bu hisse düştüğü yerden derin düzeltmeye gider. inşallah iyi bir grafik çizerde satmakta başarılı oluruz..
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()düşüşü derinleştiriyor.. ( zarardamı..?
Musabsalih için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()hayırlı cumalar dilerim. inşallah yürüyecek..)
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167953 Grafik detay ve yorumları
sasa var ise 4 e kadar beklesin..4 te terddütsüz satılmalı.. yok ise bulaşmayalım.
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()borsada yönün hala yukarı olduğunu düşünüyorum. silkelemeye çalışıyor.. sonraki süreçte dzüeltme gelecektir ama sonra yine yukselmeye devam edeceklerdir..
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()tşkrler. bende size bol bereketli kazançlar dilerim..
TOKATYILDIZI47 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167936 Grafik detay ve yorumları
mrb. direk devem edebilir. ikinci ihtimal az geri çekilip devam eder. bunu bilemeyeceğimi ziçin bekleyeceğiz.. daha yukarısı var..
Yasin0619 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: BU YORUMDA NE VAR DÜŞEMEYECEK..((

BU YORUMDA NE VAR DÜŞEMEYECEK..((
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()dün bana yazıyordu.. 2 gündür aynur ile tartışıyor.. şimdide tokatyıldız ile.. karak/
tersiz.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()33 civarında tepeden aldı.. ( terste) düşünce zararkes yaptı.. sonra 28 bekledi düşmedi 34 e çıktı. ( terste) sonra 34 civarlarından aldı. düşerse yine terste kalacak onun için cıyaklıyor.. )) ANALİZ TEKNİK VS. HİÇ BİR ŞEY BİLDİĞİ YOK .. ( İNSANLIKTANDA BAYA UZAK ) ABBAS BAŞ SAYFADA EN SEVMEDİMĞİM KİŞİLİKSİZDİR..
TOKATYILDIZI47 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167616 Grafik detay ve yorumları

10 tane aldım belki biri tutar dedim.. bu tuttu sonunda..))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167614 Grafik detay ve yorumları

biz zaten rasyonun oraya kadar yukseleceğini ve tekrar düşeceğini biliyorduk..( şekil benzerliği için çizilmiştir rakamsal değerlendirmemiştim)...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167403 Grafik detay ve yorumları
bugün de enerjileri götürdüler..
06pecenekli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167309 Grafik detay ve yorumları
normalde düşmezdi ama düşürdü.. ( düşüş devam ederse muhtemelen 2,60 a kadar götürecektir.. sonra 3,70 e tekrar yukselir.. ( minimum).. biraz takip. oynayarak düşüren oynayarakta yukseltebilir.
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()Konu: #34167280 Grafik detay ve yorumları
ınfo ne yaptınız. farklı bir şeyler deniyor. şuan için ne yapacağı net olmaz. dün ınfo satın bir miktar glrmk ekleme yapınız diyecektim yazdım geri sildim.. ((
gamze87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için xxbirzamanlarxx yorumu ()mopas marketcilik kısada geri çekilebilir. ama yön yukarı.