Üye adı:WithUS
Kayıt tarihi:17 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:34
Üye puanı:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Fed faiz indirmeyecek arkadaşlar sabit kalacak. Merkez Eylül'de 425 baz daha indirecek. ons ta sert düşüş, dolar sert yükseliş bekliyorum. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Eylül 15 itibariyle Altın da sert düşüş olacağını öngörüyorum, dolar ın önü açık, dolarda beklentim 6,85 eylul ayı sonuna doğru bu rakam gelebilir, gramda 250 nin altı gelir diye düşünüyorum. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Fed faiz indirmeyecek, merkez indirecek
ayhanund için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Fed faiz indirmeyecek. Merkez 425 daha indirecek Eylül'de ve dış ödemeler de var usd ile. Mart başına kadar önü açık USD nin. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()dolar için, gemi kalktı ve kıyıdan uzaklaşıyor elinde ki dolarını satanlar için son fırsatlar. Eylül çok daha hızlı bir çıkış görülüyor. ytd
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Kayış koptu, kâr satışları bitti, benim düşüncem e göre Fed faiz indirmeyecek ama merkez 425 baz daha indirir diye düşünüyorum, iç ve dış gelişmeler olumlu değil, Altın zirve yaptı çok sert düşüş gelecek dolar ın önü açık kayış koptu. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Herkes kendi hissiyatına göre davranmalı, araştırma ve analizini yaparak ona göre yatırımına yön vermeli, benim şahsi görüşüm kayış kopacağı yönünde. ytd
Floydd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Sadece birini soyleyeyim, kırtasiye malzemelerinin %80 i ithal ve dövizle alınan seyler genelde, kışlık ürünlerin çoğu dolar la geliyor.
MS$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()dolar ı olanlar dolarlarına sıkı sarılsın, Eylül ortasından sonra kayış kopacak gibi. ytd.
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Çok biliyorsan sen açıkla bizde bilelim.
pıvvot için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için WithUS yorumu ()Merkez sürekli aşağıdan dolar alıp yükselirken kamu bankalarına sattırıyor, ip çok gergin ucu kaçarsa çok kaçacak gibi. Borsa nerdeyse %5 düştü, Altın da Eylül itibariyle sert düşüşe geçebilir. dolar dışında yatırım aracı kalmıyor, ama herkesin kendi hissiyatına göre hareket etmesini tavsiye ederim. YTD.