ALTIN ONS

$1452.5400

Güncel: 20:14:30

USD/TL

5.7755

20:14:32

EUR/TL

6.3635

20:14:30

PARİTE

1.1015

20:14:30

STERLİN

7.4290

20:14:30

GÜMÜŞ

3.1084

20:14:08

XAG

16.7200

20:14:08
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1015 20:14:33
EUR 6.3635 20:14:33
USD 5.7755 20:14:33
ALTIN ONS $1452.5400 20:14:33

Profil sayfası: Floydd

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Floydd

Kayıt tarihi:06 Aralık 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:1136

Üye puanı:59

Takipçileri:3

Takip edilen:32

Baktığı sayfa:Ons yorumları ve güncel fiyatları (10.10.2019 22:31:08)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Belirtilmedi

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

350'mi ? Hocam oralara çıkarmı dersiniz

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

1 aydır 283 bekliyorum, inşallah kâr yazmaya başlar, bizde zarar kes asla yok

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Battığımızın resmî

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Bu Gram ne Zaman 283 ten kâr yazmaya başlar

1BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

283 ten almıştık vay halimize:(

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Abi merhaba,283'ten bekliyorum kaç gündür tersteyim zarara bozmak istemiyorum, çıkarmı o seviyelere bekleyelimmi

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

283'ten terste bekliyoruz, daha ne kadar beklicez:(

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Kar yazması için en az 1600 üstü atması lazım

_herakless_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Bankada güvenlik arkadaşım var, onun tüyolarını dinleseydim 1,5 ayda 20 bin cepteydi, üç gün önce düşecek dedi düşünüyor arkadaş

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Bekliyorum, terste kalmak kötü bir duygu, sanki herzaman kaybedecekmişim gibi, gelir umarım 283 ler

salvador0687 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hayırlı cumalar hocam,283 ten terte bekliyorum zarar kes yapmıyorum, al sat yapamıyorum, zarar kes yapalımmı tekrar o rakamlar gelirmi?

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Üç gündür bekliyorum abi, kâr etmeden duramıyorum ben zarar bana göre değil, takipteyim gelir inşallah

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Abi 283 ten bekliyorum terste, terte kalıp bakmak sinir bozucu, kâr etmeye başlarmıyız acaba

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Anlamadığım nokta dolar yerinde sayarken ons'un inip yükselmesi Gramı etki etmiyor desek yeridir, bu durumda gram al sat yapabilen varmı

salvador0687 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Kardeş siz ons düşünce Grammı alıyorsunuz?

Fırat_fb için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Yok böyle bişey şimdi ben kendi paramla işimi halledemicekmiyim

Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Arkadaşlar günaydın, eft limiti günlük 25bin, bunu bugün artırmam lazım şubeye gidemem, şubeyi arayıp limit artırabilirmiyiz

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Arkadaş bu ons dolar yükselmeden fazla bi anlam ifade etmiyor, dolarda çıkması lazım

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Dolar çıkmadan ons'un Grama fazla etkisi olmuyor. dolarda çıkması lazım

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Senin hakkında bende öyle düşünüyorum abi Allah senden razı gerçekten iyi bir abimizsin

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Dün kârı gördük yetmez dedik, şimdi terste kaldık bakıyoruz iyimi:)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Peki bunu müşteri hizmetlerini arayıp artıabiliyormuyuz

denizs55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Günaydın arkadaşlar , sorum olacak tfx'ten eft yapmak istiyorum günlük 25 bin tl sınırlı duymuştum böyle bişey varmı

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Yarın biz alsak düşer

Mlh2015 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Bende bekliyorum satmak için kaçan çıkalım abi beklenti kaç

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hocam sabahtan alınan Gram sat vereyimmi , düşecekse alttan alabilirmiyiz?

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hocam sabahtan 283ten alınan Gramlar kaçtan satılır?

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Peki hocam alım için paylaşım bekliyoruz fullerim ozaman

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hocam 280 alımı ne zaman kâr yazmaya başlar, bir gün içinde geri TL'ye dönmem lazım zarar etmeyiz umarım

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Yok kardeş az önce burda 278'ciler vardı onlarla bi istişare edebilirsin

41ahmet41 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hocam alım yaparken paylaşın takipteyiz

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

283'ten 100 gr aldık hocam hayırlı olsun

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Yorumları oku ama sadece oku, her yorumu Cidde'ye alma.

mardal için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Tşkler abi

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Dün 19 gibi yükseliş dediniz tamda öyle oldu, peki bugün kaç gibi bekliyorsunuz

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Tmmdır abi bekliyorum düşmesini

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Evet abi daha çok alım fırsatları verir Allahım izniyle

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Arkadan bakakalmak ne kadar sinir bozucu

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Cvp için tşkler beklemedeyim

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Ons için Floydd yorumu ()

Hocam alım yapılırmı buralardan alalımmı

ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...

Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Üyelerimizin yazdıkları yorum ve mesajlar Altin.in'in kulllanımına ait olup üyeliklerin iptali durumunda dahi yorumların silinip silinmemesi site yönetiminin inisiyatifindedir. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.