Üye adı:Türkiyembenim
Kayıt tarihi:25 Şubat 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4342
Üye puanı:3671
Takipçileri:256
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:21 Haziran 1976
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Adelet ve İstikamet
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()5175 üstü kapanış ve 5250 ye yolculuk..
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()bist100 satış yiyor kimi batıyoruz diyor , kimi fırsat görüp alıyor.
Peki kim kazanacak bu işin sonunda , bence her şey vade ile alakalı ...
Borsa nasıl bir yer yeni yatırımcılar da böylelikle öğreniyor.
endeks'e Baskı kuruyorlar fakat istedikleri malı hâlâ toplamış değiller.
Ocak vade sonuna geliyoruz,
baskıyı arttırabilirler.
Endekste pazartesiden cumaya oluşan bar hareketlerine dikkat edin.
Her bar bir önceki barın Altın da. Tepki hareketleri için özellikle 5 barın üzerinde kapanış yapan bir gerekiyor.
Yükselen trendin 5 gün boyunca olumsuz olması trend yönünü net olarak göstermekte.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Borsada endeksi
bir iki hisse ile tutarak bir yere varılamaz.
Genel koşullar olumsuz yöne evriliyor.
Bilanço ve temettü hisseleri,
TVF körfez/yatırımcılara yapacağı olası satışlar.
Başka çekim alanı kaldı mı?
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Stop seviyeleri olarak takip ettiğimiz rakamlar ihlal edildi.. ! Dikkat.. !
5280 -5350 üzerinde kapanış olmadan rahat olamayız..
Ytd..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32483311 Grafik detay ve yorumları

Endeks son durum.//
Kapanış hoşuma gitmedi..!
5281 Altın da kapanış bizi tedirgin eder ve stop seviyeleri altında kapanış oldu disiplinli olmak lazım.
Momentum zayıf ..
Hacim düşük.
Son kale 5085..!
Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Arkadaşlar piyasa canlıdır
Siz uyusanızda piyasa uyumaz.
Her dönem farklı reaksiyonlar gösterir.
Bu dönem;
1)panik alışlar ve satışlar ile robotlara daha fazla kâr marjı sunuluyor, algoritmalar ile hareket zordur, önden hissetmek 1 dakikalikları takip lazım.
2) kredili avlama...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Endeks.. //
Saatliklerde 5244 , günlük kapanışta 5282 üzerinde kapanış gerçekleşirse sıkıntı olmaz..
Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Bist100 bir türlü yön bulamadı.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()5296 ya dokunduk.
Kısalar tepki başarılı.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()5260 üzerindeyiz..
5260 üzeri demek günlüklerin de bozulmamış olması demek..
5260 üzeri kapanış önemli ..
Ytd
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()5104 den döndük
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Sabah 1 aç öğleden sonra -5 kapat ve baskılayanlar YF ile BOFA. Bakınız ! ? Düşüşün başından beri YF kaldırıp, indiriyor piyasayı. Yükselirken sesimiz çıkmadığı gibi düşüşüde anlamalıyız AMA yanlış olan piyasanın belli eller tarafından bu denli insanların üzerine oynanması.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32473903 Grafik detay ve yorumları

Kısa vadeli grafikte Tillson üzerinde olması pozitif.
İzsürenstop 5356 5339 aynı zamanda gün içi desteklerimiz oldu.
Yukarda direnç olarak ilk önümüze çıkacak rakam 5420 ..
Ytd..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Bilanço
Süreç başladı. Açıklanan rakamlardan ziyade fiyata olan yansımaları önemli.
Arada kaynayanlar, pozisyon değişimleri, terse gelmeler, sürpriz kazançların olacağı bir dönem bizi bekler.
Umarım endeks sebebiyle en heyecanlı dönem boşa gitmez.
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Yüce Allah'ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun, Rabbim hayırlı, huzurlu, sağlıklı bir gün nasip etsin hayırlı sabahlar.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()ONCSM BEYAZ PINSU DOGUB
Hisselerinde 24 Şubat 2023 tarihine kadar, Açığa satış ve kredili işlem yasağı tedbirleri getirildi.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Endeks. //
Sıkışma hat safhada..
Son saatteki kapanış 5365 üzerinde olma ihtimali var.
Momentum dipten dönüyor.
5365 üzeri kapatabilirsek yarın yeşil görme ihtimalimiz yüksek..
6BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Düşüş sırasında en yüksek satış oranı ile bireysel yatırımcı 1. ve %60 oranında karşılayan yine büyük kurumlar. Panik hareketleri batırır. Burası borsa düştüğü gibi kalkar yolumuza bakarız. Mantıklı yatırımcı borsada sadece zaman kaybeder para asla. Lütfen sükunet.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Tillson 5219 5178 olarak destek seviyesini takip ediyorduk..5244 seviyesi endüşük olarak çalıştı..
Bu seviyeler kırılmadan majör düşüş yok , sedece düzeltme olarak 4600 den gelen kar satışı olarak görebiliriz.
Ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Trade etmiyorsaniz ekran izlemenize gerek yok bu sizi sadece psikolojik olarak yıpratır ..
Hikayesi olan Her hisse ederine gider, merak etmeyin, felaket senaristlerinede pirim vermeyin.