Üye adı:Türkiyembenim
Kayıt tarihi:25 Şubat 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4342
Üye puanı:3671
Takipçileri:256
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:21 Haziran 1976
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Adelet ve İstikamet
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Borsa tarihinde bir ilk depoşartı
optimusa geçerken sistem çöktü. aracı kurumların sistemi çöktü amacınız ne sizin açığa satış yasağı tamam depo şartı nerden çıktı. bu malı kim veriyor amacınız ne aracı kurumlar çalışmıyor.
6BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32526059 Grafik detay ve yorumları

Endeks /Günlük/
Kapanış olarak kısa vadeli grafiklerde pozitif tarafta olsakta günlük grafikler henüz rahat değil.
İki önemli direnç var önümüzde.
Pozitif akım için özellikle 5110 üzerinde kapanışlar görmemiz lazım.
Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Açığa satışlarla panik yaratılarak, KY mallarının alındığı bir operasyon yaşadık.
Birde bazı tetikçilere rol verilerek o battı şu battı haberleri servis edildi.
Operasyon büyüktü… bazı aracı kurumlarda rol aldı.
Malınıza sahip çıkın…
Bankalar öncülüğünde endeks uçacak…
Ytd
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Bu hafta bilanço açıklayacak şirketler:
6 Şubat Ttrak İsctr
8 Şubat Aygaz Froto Tuprs
9 Şubat Eregl İsdmr
10 Şubat Kchol
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Satış ve kârlılık açısından ulaştırma, gıda, gıda perakende, gyo, otomotiv ve ilaç şirketleri öne çıkabilir.
Teknoloji, petrokimya ve telekomdan görece zayıf bilanço bekliyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Borsada yeni nesil üç farklı yönlendirme var :
Teknik analiz , finansal astroloji, temel finansal analiz.
%95 günlük , kısa vadeli müşteri- yatırımcılar.
Kimse 3 yıl , beş yıl beklemek istemiyor.
Stratejik finansal ve şirket analizi borsada itibar görmüyor.
Davranışsal finans bir de. Belki de önemlisi kısa trade için, ve manipulatörler bunu çok yoğun kullanıyor..
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Ülkede bist teki kaliteli şirketlerin hissesinden Ucuz Birşey yok hiç bir yere gitmiyoruz eklemeye ve beklemeye devam edeceğiz..
Yiğit Düştüğü Yerden Kalka
bıst100 endeks haftaya 4920 rakamın üstü kapanışlar da kademeli 5530 rakamına gidebilir 5530 güçlü arz bölge görünüyor ytd
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: 4 Şubat 2023 Türkiyembenim Bist grafikli yorumu

1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32519199 Grafik detay ve yorumları

Teknik çok güzel ilerliyor.
4894 üzerinde özellikle ST pozitif oldu..
Yeni hedef 5109 ve 5312...
Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()ABD , Çin ile mücadele etmek için orta doğu
bölgesini terk edecektir. Türkiye ile anlaşmak
zorunda ve orta yol bulunacaktır.
Kazan kazan stratejsi.. !
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Görünen en net olay PSİKOLOJİ!
Endeks son durum.. /Haftalık/
Grafikte de görüldüğü gibi 4468 ST desteği endüşük 4479 görülerek test edildi..
Henüz teyid olmadı Cuma kapanış rakamının 4468 Altın da olmamalı..
Ytd.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32512303 Grafik detay ve yorumları

BIST100 -3 düşüşte yukarı adım kuralı getirilmiş.
Yeterli mi?
Önemli olan piyasa bozucu işlemleri önüne geçilmesi.
spk iş bittikten sonra aksiyon alır bunuda tedbir diye yuttururlar atı alan Üsküdari geçti.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()xu100 bu kadar hızlı/üst üste düşüşünü anlamlandıracak makro/temel gösterge yok.
Bankaların geneli için tarihi ucuzluktan söz edilebilir.
Bilançolar iyi gitmeye devam ederse fiyat ile değer arasındaki makasın kapanacağını düşünüyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Yurt içi yerleşiklerin parite den arındırılmış döviz mevduatı, geçen hafta gerçek kişilerde 763 milyon$, tüzellerde 1,3 milyar$ azaldı.
Yabancı yatırımcılar son 2 ayda hisse piyasasında 1.5 milyar$lık çıkış yaptı.
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Bismillah yeni güne ve güzel umutlara *Allah'ım! * Günümüzü hayırlı eyle, Bereketli eyle, Kolay eyle, Sağlıklı eyle.. *Rabbim! * Sevdiğin amelleri bizlere sevdir. İlmimizi arttır. İdrakimizi yükselt. Hasetten ve fesattan uzak eyle, muhafaza eyle cümlemizi. Sabahınız hayr olsun...
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32502905 Grafik detay ve yorumları


Yatırım Finansman aynı tarifeyi uyguladı. Yine devre kestikten sonra yüklü (1.1 milyar liraya yakın) aldı.
18:01'de 517 milyon lira ile net satışla 3.kurum.
Kapanışta 579 milyon lira net alışla en büyük alıcı.
İlki kapanış, ikincisi saat 18:01'deki günlük alım- satımlar
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()endeks devre kesti büyük ihtimalle bugün daha açılmaz...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()xu100 devre kesti...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Konu: #32501955 Grafik detay ve yorumları
Devre kesecek muhtemel..
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Türkiyembenim yorumu ()Temel makro ve şirket analizi bilmeden ,
hisse alımlar pahalıya geliyor.
Faizler kısa sürede %10'lardan %30 çıktı.
Yabancı ve büyükler sürekli satış tarafında 7 haftadır.
Nasıl olsa düşmez mantığı , hatalı !
Devre kesmesi için 0.14 kaldı bari devre kestirme pala
Son 1 saat xu100 için dayanmaktan başka çare yok.