Üye adı:tıreydır
Kayıt tarihi:5 Ocak 2017
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1939
Üye puanı:308
Takipçileri:44
Takip edilen:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Yurtdışı
18. 02. 2017
Bundan sonra; Yorum, Analiz, Destek, Direnç ve Grafik paylaşımı yapmayacağım.
Nedeni; bugün açıklanan SPK ile ilgili değişikliktir. Ben RİSK almak istemiyorum.
Artık Her insan kendi analizini kendisi yapacak ve sonuçlarına katlanacaktır.
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()8150 kirarsak cok iyi olacak..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()80 uzeri saatlik kapanis yaptimi ? grafik bakan var mi?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()ne zaman full ciksam alttan alim vermiyor.. yine full cikarsam da ucarsa diye tedirginim..
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()tabiki.. 85 gelirse yari cikacagim.. 82- 83 verirse yeniden alir fullerim yine..
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()ben 8500 te cikacam guven. alttan alim icin
guven34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()81. 13 ustu yok mu diyorsun bugun? gelirse bak kizariz ama :)
battıbalık için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()yahu duserken dahada dusecekciler , cikarken daha da cikacakcilar yuzunden millet ne aliyor ne satabiliyor.. bi bitin artik ya.. bugun 4 yildizli bir vatandas 3. 69 bekledi.. sonuc?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()@PA$A bey kapanışta 3, 69 beklenti devam ediyor mu? ona göre zarar edelim sizi dinleyip..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()hareketler çok sertleşti...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()dedim ama erken çıktın diye :)
Ukab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()bist kapanışa yakın fena düştü.. bistten çıkıp dolar a mı girecek şarapsuzlar bu hafta?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()beni neden eklemediniz
Alf_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()dolar için tıreydır yorumu (4 saat önce) Cevap yaz
8020de solugu aliriz bir aksilik olmazsa diye dusunuyorum.
https://profil. altin. in/uye/69585
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()1Gram Altın için tıreydır yorumu (3 saat önce) Cevap yaz
hayirli beklentiler.. 2 gundur bu kadar mudahaleye ragmen 3. 79 giren dolar da 3. 64 beklenti bana pek uygun gelmedi.. Hayirlisi olsun diyelim :)
https://profil. altin. in/uye/69585
aynısını diyorum ustadım..
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()69 bekleyenler vardi bugun?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()7760 yeni destektir..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()olur o da güzel :)
Ukab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()4H MACD yukarı kesmek üzere demedi demeyin :) cahilliğime verin yanlışsam da
tıreydır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()4h kapanış sanki iyi olmadı gibi @Korutürk hocam ne dersin.. 74 ister mi yine bugun?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tıreydır yorumu ()erken çıkmışsın bence hedef 3, 82 şu an.. ama kar cepte güzeldir tabi o da ayrı..
Ukab için cevaplandı (yorumu göster)