Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()senin gibi kendinden emin yazan insanlar yüzünden vaktinde çok kaybettim o yüzden bu kadar kendinizden emin olmayın bence burası TR her şey mümkün.
Euro_king için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()buralarda fazla yazmam sadece takip ederim, dün akşamki düşüşte sizin sözünüzle 5. 44ten almıştım şu an tersteyim ama gelip de şuursuzca niye böyle oldu vs. diye atıp tutmam neticede kimse %100 tahmin edemez, yorumlarına saygı duyduğum insanların başındasınız. boş yorum yapanları dinlemeyin lütfen değerli yorumlarınızı 4 gözle bekliyoruz.
baronn37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()yapı kredi de aynı... çok saçma
Temas için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()direnme merkel insin euro aşağı...
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()ben de çıktım baronla beraber
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()hocam seni takip ediyorum ama mesaj yazdığında herhangi bir uyarı vs gelmiyor ki o zaman ne anladık bu işten :) yanlış bir şey mi yapıyorum acaba
baronn37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()why do u ask?
tekinteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()testere oldu
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()abla demek istedin heralde :)
ACAMI34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()şelale mi geliyordu...
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()ben 1 aydır 5. 70'ten tersteydim yeter artık dedim daha fazla dayanamadım 6000 TL zararla sattım gitti. bir daha da almam çok düşmediği sürece. ne zaman girişsem şu işe zararla çıkıyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()müdahale olacağını sanmıyorum, bu saatlerde genelde böyle oluyor.
UCAGLAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()burdan sonra düşer mi yoksa artar mı..?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kısaltmaların ne anlama geldiğini bilmiyorsun galiba;
mb: merkez bankası
ytd: yatırım tavsiyesi değildir
_ufuks_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()tüm bankalardan olur... mesai saatleri dışında da yapmak istiyorum dersen o zaman iş değişir.
murat2334 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()bunu ben de merak ediyorum.
Revuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()ben de aynı durumdayım... beklemekten başka çare yok, zarar çok büyük.
23afolduk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()5. 30, 5. 40dan aldım falan diye ağlayıp durmayın arkadaş 5. 70den alanlar ne yapsın bizim gibi. kamera şakası gibi bi durum oluştu resmen.
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()ne 500'ü :D 400 bile değil...
Deniz72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()4. 7x demek istedin heralde...
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)