Üye adı:TiesTorN
Kayıt tarihi:4 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:585
Üye puanı:63
Takipçileri:1
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()sabırsızlıkla neyi bekliyorsun ülkenin batmasını mı?
Besa_bes_ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()inanılır olmayan nedir? 7 olması iyi bir şey mi yani? gayet normal olmasının istenmemesi. ülke batıyor.
Hayatatutun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()zarar yazmaya başladı bile
Final10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için TiesTorN yorumu ()bu durumda faiz indirmek de neyin nesiymiş, sıyırmış bunlar.
AKINCI1979 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kardeşim dövizde ne olacağını kimse kestiremez. yükselmeyip düşse bu sefer de siz kul hakkına girmiş olmayacak mıydınız? geleceği biliyormuş gibi atıp tutmanıza gerek yok, herkes kendi fikrini yazıyor.
Mkaya06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()kafayı yemişsiniz bence, asıl panik yapılması gereken durum artmaya devam etmesi durumu.
katre2520 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()her şeyin bi tadı var, insin artık. para kazanacam diye ülke batsa umrunda değil milletin sürekli artsın peşindeler...
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()hıhı tamam
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()bu nasıl soru düşer tabi ki.
ReAlisT68 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()milyar demek istedin heralde.
OneO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için TiesTorN yorumu ()daha artış olur mu acaba parite de, durum neyi gösteriyor?
1BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()dalga geçiyosun heralde...
Candy36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()la havle denir ona ya havle değil...
Road_Runner için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()doğru geride kaldı, önümüzde daha da kötü günler var.
Src_zmr15 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()dolar ın 4 olmasının Allah'ın izniyle alakası yok, ekonomi yönetimiyle ilgili.
Riskli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()kardeşim grafik koyuyorsunuz yorum da yapın bari ben ne anlayayım bundan şimdi?
Mustermo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()kardeş ytd'deki d harfi zaten değildir anlamına geliyor, tekrar yazmana gerek yok :D
FatihUZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()aydınlattığın için teşekkürler...
kepez için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için TiesTorN yorumu ()adam çıkacak dememiş ki ne alaka... sadece nereden biliyorsun demiş.
Muratti35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için TiesTorN yorumu ()yemin ediyorum battım... yeter artık