Üye adı:The_krall
Kayıt tarihi:24 Haziran 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7973
Üye puanı:1502
Takipçileri:150
Takip edilen:42
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Yurtdışı
Tiçaretin ilk kuralı :
Alım yeri iyi olmalı ...
Hoca ustad vs değilim..
Devamlı takip ettiğim hisselerde uygun gördüğüm yerlerden alıp satmaya çalışan biriyim sadece ..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10161,57 Nakit puanı var
T. Puan:10161,57 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()beğenmedinse izmire giderim bak :)
Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()1.83 akdeniz sahili :) @SarıRL_ ne diyon
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Garan 8.20 endex 140.1 gördü
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Haftaya gidecem ama nereyr bilmiyom :)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Dur iki ayağımı bi pabuça sokma geliyom :)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()30 dk ya ordayım :)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Ben çok geçmedim en fazla akkum :)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Hangi sahilde
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()garan yetee düşme artık endex 140 görcek :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Kalp gözüm açık :)
SarıRL_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Napalım sona kalan dona kalır demişler :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Esmiy çok sıcak çok
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bu sarı kızkalesine sahile gitti herhalde arada denizden çıktıkça bakıyo :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Onun dibine dinamit atcam usandırdı iyice
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Alana satana bereketli olsun nakitim yok sarı baksın artık :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Pala dayı oyunun bittiyse sal bizi artık korkmadık bünye alıştı :))
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Senin eseni sormuyomu bu sarı :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Garan ve thy ekside :(
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Dünkü msjlara bak sarı
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için The_krall yorumu ()Bende az vardı . Fazla almaya korktum :(
Serdengeçti34 için cevaplandı (yorumu göster)