Üye adı:tgmiczero
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1304
Üye puanı:90
Takipçileri:22
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tgmiczero yorumu ()Yasak olsa bankada satarlar mi :)
daidaii35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tgmiczero yorumu ()Arkadaşlar ruble almak mantıklı mi çok düştü biraz daha düşünce almak mantıklı mi
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için tgmiczero yorumu ()altın asla paslanmaz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Kopuktu Zaten 2000 ler
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Buralar satma yeri mi alim fırsatı mi hocam
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Petun satmıştım tekrardan mi almak lazım o zaman
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Doğru söylüyorsun tebrik ederim
eymen_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Oda ayrı konu dediğiniz gibi. İnince al çıkınca sat biraz kumari animsatiyor.
Hisse almaya Caiz diyenler gerçek manada sirkete ortak olduğumuzu düşünerek cevaz veriyor fakat ortak olmak için değil de kar alip kaçmak için almak hiç doğru görünmüyor. Allahualem
faas_fakir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()O zaman hiçbirini almamak lazım öyle değil mi
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Katılım olmasının belirli şartları var. Faizden gelir yüzde 5 asmamali falan gibi. Katılım endeksinde olmayanlar zaten caiz değil de katılım da olanlar caiz mi o meçhul? Senin dediğin sorunun cevabı hakkında pek bilgim yok
Tatarramazan42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Selamün aleyküm hocam. Siz dini hassasiyetleri olan birine benziyorsunuz. Ben borsada Bir süredir işlem yapıyorum fakat caiz olduğu hakkında tam kanaat getiremiyorum. Hep Bir vicdan azabı var. Katılım endeksinde olması caiz olması için yeterli mi gerçekten?
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()petun ve krgyo
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Beni unuttunuz galiba
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Krgyo ve cimsa rıca edicem hocam
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Tamam hocam nasıl isterseniz
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Cimsa bakabilir misiniz hocam üçgeni kirmis gibi geldi sanki
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Yunsa inceler misiniz hocam
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()petun stop seviyesi kaç olmalı hocam inceler misiniz
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Teşekkürler hocam
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Hissede olanlar ne yapmalı hocam
calculator58 için cevaplandı (yorumu göster)