Üye adı:tgmiczero
Kayıt tarihi:20 Şubat 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1305
Üye puanı:90
Takipçileri:22
Takip edilen:24
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Haklısınız zaten dolar da da bir benzeri yaşandı 18 den düşerken stop yapmayanlar hala terste ve uzun bir surede kalacaklar gibi görünüyor.
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Anladım hocam haklısınız
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Hocam bugün stop olduk yüzde 2 daha indi sattıktan sonra. ama sonunda stop seviyesi gun bitmeden tekrar geçildi. Üstüne kar etti stop olmakda her zaman iyi değil sanırım
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tgmiczero yorumu ()Ciddi bir kısım 20 Aralık'ta bıraktı bile.
Dolapdereli_Sabri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tgmiczero yorumu ()Yarın ya 14 kırılacak ya da 13
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Merhabalar hocam. Petun hissesi haftalık olarak baktığımızda dev bir üçgen olusumu var gibi geldi bana. Bakar mısınız?
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Konu: #29915400 Grafik detay ve yorumları
Kırıldı mi hocam 2000 lerde şuan
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Calculator bey bugünkü düşüş ay döngüsünden mi?
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Ne cevap verdi bende görünmüyor
drtaskin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Çok teşekkürler hocam
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Sağolun hocam teşekkürler
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Gubre fabrikası stop kaçtır
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Spek o kağıt
HBV için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Drdnl 4 lira oldu hedef kaç hocam
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Gubre fabrikaları 83.45 seviyesinin Altın a indi günlük kapanışı mi beklemeli hemen mi kaçmali?
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için tgmiczero yorumu ()Benjo salmaya başlamış yine :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Çok teşekkürler.
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Merhabalar hocam. Gece baktığıniz hisse yükselişte. Tebrik ve teşekkür ederim.
Ben Mercn diye bir hisse almıştım terste kaldım müsait bir zamanda inceleyebilkr misiniz. Stop seviyesi kaç olmali? Sağolun
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Çok sağolun hocam elinize sağlık
calculator için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için tgmiczero yorumu ()Merhabalar. Petun hissesini inceler misiniz hocam?
calculator için cevaplandı (yorumu göster)