Üye adı:Telafi_
Kayıt tarihi:23 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14392
Üye puanı:1950
Takipçileri:91
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9890,71 Nakit puanı var
T. Puan:9890,71 Gram & Puan birleşimi
Başarı:652. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Enflasyon da geçici idi değil mi) veriler geldiğinde değerlendirilir. Sözle olmuyor ki))
karambahtıkaram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Murat hocam yüzde 9 enflasyona yüzde 1.75 faiz neylesin ))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yeni bir kapanma daha olmaz İnşallah. Eğer öyle olursa seyredelim dünyayı. Dünyada sistem çöküşü yaşanıyor. Fed Med baksın işine. Ekonominin kaptanı onlar dünyada nasıl çıkış bulacaklar görelim bakalım. @MrOpen 2023 te faiz inecek diyor. not olarak buraya yazdım.
@MrOpen enflasyon geçici de diyordu. Tedarik zinciri aksamasından dolayı olduğunu savunuyordu. Bence siz anlamıyorsunuz. dolar ı uzun süre düşecek diye bekleyip kaç ta almıştınız sayın @MrOpen. Sonrada herkese alın diye tavsiye etmiştiniz) Arşiv kimin neyi anlayıp anlamadığını söyler. Analizlerinizi daha dikkatli yapmanızı tavsiye ederim. İyi akşamlar.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Geçici enflasyon gibi mi))
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yazıları kaleme siz mi aldınız)) Altın in çok takip edilen bir site mi)
Hayırlı akşamlar
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Eyvallah Ustam. Avrupa ve ru için yazdıklarınızı biliyorum) Mahfi hoca ne yazmış onu da okuyacağım. Dönüş yaparım okuyunca Ustam
Hürmetler
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Kopya serbest mi) dxy 128 129 gibi olur mu
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Onu biliyorum Ustam. Sadece temel veriler değişebiliyor. Piyasa takibiniz bizden çok ileride. Belki fark ettiğiniz bir ayrıntı olmuştur düşüncesi ile sormuştum. Sağolun
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()@admin takipçi 7 yazıyor. 6 nick var. 7. Kim acaba? Görünmeyen takipçi mi oluyor) ilginç geldiği için sordum. Takip edilecek bir bilgi ve tecrübem yok zaten. Stajyer bile sayılmam piyasa da) Bir bilgi geçerseniz sevinirim. Tşk. ler
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Takibim de olmadığı için bilemedim. Yardımcı olamadık size
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Sağ üst menü kısmını tıkla. Üye arayı seç. Aradığın kişiye yaz. Büyüteç e tıkla )
Bu şekilde bulursun
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Son bir soru) Şu ana kadar piyasa kaçı fiyatladı sizce?
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Ben bu yıl toplam 300 bazla kapamasını bekliyorum. Bakalım tutacak mı)) Çok agresif olmuş olabilir )) 2023 için gerektikçe artıracağını düşünüyorum. En doğrusu sizin görüşünüz bence. Temmuz ve devamını görmek. Sağolun
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Diyorsun ki temmuz Eylül arası ne yaparsa)) Eylül de sopa var))
Amatör_r_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Sizce düşer mi? Fikriniz nedir?
mod3 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Fed 0.50 ve 0.75 e imza attı. Temmuz ve Eylül kaldı bu yıl. @Mennan_usta m öngörüsü toplam yüzde 5. 1.25 gitti kaldı 3.75))
Bu artış 0.75 mi olur sizce 100 mu yada ... ?
Görüş belirtmek ister misiniz?
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()@Mennan_usta m hayırlı günler. 3. Çeyrek artış beklentiniz sürüyor mu? Yoksa temeli takip edip mi gözden geçirilmeli?
Cevap için tşk. ler
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()29,80 beklentiniz için 8 Kasım 2022 demiştiniz. Ön görünüz devam ediyor mu? Tarih için değişiklik var mı?
Cevap için tşk. ler
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Buldum. Tşk ederim bilgi için
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yoksulluk sınırı hesabını yapan kim acaba? Kuruluş, şirket vs. Belirtmeniz de sakınca yoksa yazabilir misiniz
pataküte için cevaplandı (yorumu göster)