Üye adı:Telafi_
Kayıt tarihi:23 Ağustos 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14392
Üye puanı:1950
Takipçileri:91
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:9890,71 Nakit puanı var
T. Puan:9890,71 Gram & Puan birleşimi
Başarı:652. sırada yer alıyor.
Özet:Başarısız
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()0,75 artmış. Açıklama ne olacak acaba
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yazım hatası yapmışsınız. İnşallah yazılır. Bilginiz olsun.
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Aleyküm selam. Resesyon üst üste 2 Çeyrek büyümenin azalması demek. Dolayısıyla büyümeyi düşüren etkenler nelerdir? Büyüme yavaşlaması için piyasadan ne çekilir? Nasıl çekilir? Faiz artar mı azalır mı? Enflasyon düşer mi çıkar mı? gibi arama motorundan bir araştırma yapın. Bilgi sahibi olabilirsiniz. İsabetli kararlar dilerim
Uslanmaz_deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()10 yıllık verilere göre 1728 1729 gibi olmalıydı. Endeks 0,7 gibi artış gösterdi. Endeksin Onsa baskısı aradaki kadar diye düşünüyorum. Yani dolar diğer birimlere karşı yüzde 0,7 değer kazandı. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Daha değil bence. Endeks etkisi ile buralarda. 100 baz derlerse belki düşer. 75 baz olursa yukarı olabilir. Şu an netleşene kadar buralarda gibi. Ytd
ARMAGEDDON_07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Halkın bir edebiyatı var. Yöresel farklar zenginliktir. Belki farklıdır diye öğrenmek istedim. Sağolun.
Barbaros1907 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Bizde de " Taş yerinde ağırdır" derler.
Sakınca yoksa hangi yöre diye sorsam.
Barbaros1907 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yaratılıştan hür bırakılmışız bir zamana kadar. Nasıl dilerseniz öyle düşünün ve yaşayın. Bu hakkı sizden kimse esirgeyemez. Hayırlı günler
Jarabiniere16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Arkadaşım Bulgaristan vatandaşları için yazdılar değil mi? Bizde ne yazdık Yunan ve Bulgar vatandaşları yıllardır vizesiz giriyor bu yeni değil dedik değil mi? Buraya kadar bir sorun var mı? Bilgi hatası var mı?
Jeager_Gibsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Arkadaşım 18 yıldır sınırda yaşıyorum. Bu 18 yıldır böyle. Eskisini bilmem. Bende yeşil pasaportumu alıp vizesiz çıkıp gidiyorum. Bildigim bu.
Jeager_Gibsy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Tmm da siz yeni duymuş sunuz. Bu yeni uygulama değil. Neyse uzayıp gidecek
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Yıllardır vize istenmiyor Yunan ve Bulgar tarafından vatandaşlarımız var oralarda diye. Bu yeni birşey değil ki.
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Kimlik deren pasaportu mu kastettiniz? Anlayamadım
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Galiba 400 bin dolar a devretmek istiyorlar gibi haberlerde duydum. Tamda anlayamadım aslında
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Galiba 0,75 hazırlığı. Yanılıyor olabilirim
LoRdLy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Tam da Fed öncesi)) zamanlama güzel
LoRdLy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()Abd borsaları kırmızı açtı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Ve aleyküm selam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Telafi_ yorumu ()Selamün aleyküm Ustam. Dxy deki 0,5 lik bir atışın ons üzerindeki etkisi hakkında bir bilgi alabilir miyim müsait olduğunuzda. Ben hesaplamayı 10 usd gibi yaptım. Doğru mudur?
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Telafi_ yorumu ()@Aztoler3954 hâlâ terazi bozulmadı. 17.30 a mı baksak. Yoksa bu gece işaret olur mu?