Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:262128,3268 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()napan usta nassın , gel sana bi gold alayım ))
Fredy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@ivpyönetim eğer gold düşseydi ayağıma sıkacak çoktu galiba , ne dersin ))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ya da şöyle de olabilir Yarım usd yarım avro ve gold
@Barissongur @safçocuk
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ne yaptın kardeşim düzeltebildin mi
mhmt34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()gbp usd yi dövüyor
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()zaman sıkıntısı yoksa bence durabilir kanaatindeyim
bskts24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()aman aman aşaşğı beklemem şahsen usd de aşağıyı
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()bu veriler yine de ons ve küresel borsalara yarar dolar stabil yatay aşağı gibi parite iyi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()al sana ons o zaman ))
Lord_Elrond_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()hemen hopppaaa olmaz belki, ancak sadece bir dipnot olsun baylim
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()1360/ 1365 bu mesaj ikimiz bağlar
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ons tam gaz YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()volalite "oynaklık" gelecektir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()saygılar bizden hocam, dolar da trend aşağı olabilir belki akıllarda, ancak yabancı yerleşik TR de kazançlı ve bu durum biraz düşündürür her daim, Aralık ayına her yanaştığımızda FED yine hortlayacak gibi
ANADOLU66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()borsacılar; 78, 600 seviyesinde tutulan bir borsa var ve karar verilemiyor tamam mı devam mı diye
tetikte olmalıdır ultra kazançlılar ! "bende hisse yoktur"
@Lord_Elrond_ h. g hocam nasılsın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()kazanç ta satalım dedik , kendimiz satamadık iyi mi gold da
işlerim çoktu, sanki @ycncbn olmuşuz ki her daim burada olalım ))
aylinn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()o zaman bende bi tahmin yazayım tutmaz belki, nasip artık
ons düzeltme yaptığı için, önce bi aşağı ve sonra yukarı istekle yukarı gibi
dolar 2, 9550 üzerinde kaldıkça 97 ve 97, 50 isteği gibi
avro 3, 30/3, 3150 gibi
sterlin ise mahlukat para olandan bahsediyorum; 3, 82 /84 devam gibi
sadece tahmindir yanılma riskim yüksektir.
sizlerde tahminlerinizi yada çalışma da diyorlar buna, yayınlayınız yardım iyidir
ANADOLU66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()14 Ağustos "da bence bir şey çıkmayacak hocam
boş beleş adamların uydurması bence
@birkaç_iyi_adam tahmin etmek zor
ingilizoyunu0144 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()ons düzeltme yaptığı için bende onda bir gariplik sezdim sanki "doldur boşalt " iyi gidiyor bakalım ne olcek
ivpyönetim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()@ivpyönetim ons hareketleri çok sinsi geliyor bana, ne düşünüyorsun