Üye adı:teknik_06
Kayıt tarihi:11 Kasım 2015
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:96275
Üye puanı:30427
Takipçileri:11677
Takip edilen:46
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Eylül 1976
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Ankara
" Çakalların krallığı, arslan ayağa kalkana kadardır. "
*** Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe ***
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:140,79 Nakit puanı var
T. Puan:269795,3796 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bistte kazancı olan kendini sağlama alsın artık
Bist tehlikeli ve yanıcı madde
0BeğenmedimŞikayet
Euro için teknik_06 yorumu ()Borsa 81. 600 Altın a inerse kaç yalçın @melis_k
ycncbn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd nin gücüne bağlı hersey mb öncesi guclenebilir de
Mehmet190306 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Anlaşılan ekonomi az konuşuluyor. Ben biraz kenara cekildim..
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Gold işi @temel_teknik üstad in işi dir
bondman için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()3. 7520 bu aşağı kirilmamali dir
Çaylak61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Abd vs konuşma veri dolar da etki elbette
Ne geleceği önemlidir
yvzyvz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Acaba yabancı ülke vatandaşlarına mikrofon uzatilsaydi, kendi yaşadığı ülke için ne derlerdi ki acep hep merak ediyorum
Piyasaya odaklanmak iyidir zarar lari azaltalim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Usta ne yaptın kâr zarar vs durumlar nasil
KaptanSawar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()2. 8780 den alan senden daha kazançlı o zaman ))
kontmurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Nasıl yani anlamadım
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()3. 94 den beri aynı şeyi söylüyor sun murat farkindasin değilmi kardeşim
Ve satmayan yada hamle yapmayan da var ahanda buradan döner diye
kontmurat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Cuma günü mesajım geldimi sna gram saliniyor diye
birkaç_iyi_adam için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()parite ons u besliyor
Ve dolar endeks de
Onlar zayıf arsa ons da zayıflar gibi düşünün kısa vadede
FİRARİ_79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Bizim üstad lar nice oldu ki acep
@Bayber @_Dersimli_ @VYaman @Nevenov @KaptanSawar
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Şu rakamda alınır yada satılır demek zordur
Bant aralıkları dışına çıkmalı ki momentum artsın
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Zararlar bitsin elimde çay. Servisi kendi elimle yapacağım ok ))
@orkide @_dee
Güneş61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()usd için yine 3. 7520//3. 8030 arası sıkıştırma gibi gördüm bayber
Elbette yanılır im
Bayber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Alinsa bile minik minik az dan az
Cuma aldık azıcık bak düştü. usd gevşek çünkü
HıRt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için teknik_06 yorumu ()Spor hisselerine hiç bakamadım
Ancak döviz borcu olan şirketler negatif
Yvz26 için cevaplandı (yorumu göster)