Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52285
Üye puanı:16246
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125668,5716 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Görüyoruz değil mi dolar endeksi düşmeye başladı dolar TL olarak hala aynı yerinde gündüz onun için söyledim bizde TL çok zayıf şuan dolar TL olarak bakmamız daha doğru olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()usd yi çok aşırı baskıda tutuyorlar ne gerek var bu kadar baskıya anlamak güç insanları bezdirip satmaya zorlamaksa amaç o iş çoktan miadını doldurdu halkda güven mi bıraktılar herkes düştükçe zula yapıyor ama USD günü gelsin intikamını feci alır olan yine bize olur
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Daha dur sen kaç şelaleci taraf değiştirecek
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şelaleci Fişekçi oldu kafasına taş vurdular herhalde :))
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Pazartesi ABD kapalı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ekonomik takvimde yıllık bazda enflasyon 17 olması bekleniyor her ayın 3 ünde açıklanır ama bu tarih haftasonuna denk gelirse haftaiçine ötelenir yani pazartesi gelecek ve pazartesi günü ABD kapalı olarak arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hakkaten senin bu senede şansın yok piyasada sonbahara kadar beklemen gerekecek benim ümidim var sonbaharda
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gümüşte bugün biraz yükseliş var en azından
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla baksana 3 gündür veri veri dedik cort çıktı yine usandırmaya devam ediyor beynim uyuştu artık yeminle can sıkmaya başladı artık
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()usd nin bu kadar 8.65 8.72 arasına bu denli sıkışması normal mi ya neden bu kadar sıkışma yapıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Veriler ortaya karışık geldi ama piyasada fazla dalgalanma yaratmadı kaldığı yerden baymaya devam ediyor bizi
Kaptan6087 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bugün haftalık olarak 8.685 yapsa pazartesi güçlü başlayabilir mi
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şayet 8.65 te büyük destek oluştu sanki 4 sefer geldi kırılmadı tuzak olamaz değil mi bu
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla anlamadım gitti büyük mücadele yapıyorlar hocam neyin nesi bu
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hadi ama dolar efendi ya amma beklettin bizi ne var bu 8.72 de valla uyuz etti bizi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Olabilir istihdam katılımı baya güçlü geldi
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bence hala yülsek ons :)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dxy e baksana anlık gerilese bile toparlandı
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()DXY 89 a indiğinde bile dolar bizde rekorlar kırdı şuan dolar endeksi düşse ne olacak TL bazlı ne yapsalar düşmüyor başka açıklaması yok bunun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar bizde düşmez arkadaşlar buna emin olun veri bile etkilemedi doları yükselecek dolar aşağı çok gelmez