Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52279
Üye puanı:16246
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:124833,0866 Gram & Puan birleşimi
Başarı:175. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()altın dan güzel kaymak yediler aralıktan Mart ayına kadar güzel kazandırdı 540 a geldiğinde satılmalıydı
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Jacson holl yazacaktım :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons pozisyonu taşıyanların dikkat etmesi gereken 2 ay var daha Ağustos ve Eylül de dolar da bi güçlenme ben bekliyorum bunu sıkça yazıyorum zaten belkide yanılırım kalsın holl var Ağustos ayında powel ın orda söylemleri bekleniyor
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sabah 8.637 ye sarkmıştı
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ons sol kulvarda atak yaptı 1752 den iyi döndü be
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ben şu şartlarda 8.60 a her yaklaştığında alıcı olurdum şahsen.
Issizadam63 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ah bi anlasam bi bırakmadılar yakasını muazzam bir baskı uygalanıyor
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()At artık 68 üzerine baskıya boyun eğme benjo
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kesinlikle bu 3 ü birada ya bir müddet alışacağız sanırım
karambahtıkaram için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu enflasyon ortamında zor boşa beklersin
Farkin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hımm bazı yasaklar var uymak gerek hayırlısı olsun
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()@NİLSUDE petçiye ne oldu neden 3 günlük engel yedi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Tamam kardeşim sen iyi biliyorsun beni yorma ben bişey bilmiyorum sen ustasın oldu mu ben sallıyorum
Uslanmaz_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar güçlenince mi dxy artar yoksa dxy yükseliyor diye mi dolar çıkar önce bu soruyu cevaplayın
Uslanmaz_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Çok aşırı niagaracı şahsiyetler var kurda saatlik kırılımlar gelmedikçe kimse düşüyor diyemez boşuna insanların kanına girmeyin 8 gündür aynı bant içinde bezdirme modunda şuan düşürecek herhangi bir sebep göremiyorum ben sıkışma devam ediyor kurda eninde sonunda bitir yerde kırıldım olacaktır o zaman daha sağlıklı yorumlar yapılır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()TL dolar olarak bakıyorum şuan dxy in şuan bize katkısı yok dxy inip çıkıyor ama kur hep aynı banttta hareket ediyor saatlik kırılımlar bir türlü gelmiyor sadece sarkmalar görüyoruz şuan
Uslanmaz_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Karan nasılsın epeydir görünmüyor sun karayiplere tatile mi gittin yoksa parayı buldun herhalde :))
karan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.68 üzerinde saatlik kapanış Lara müsade edilmiyor 8.70 üzerine geçer diye korku sardı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Azıcık mantıklı düşünseniz şu ortamda 8 in Altın dan bahsetmezsiniz kendin inandın mı bu yazdığına insanları aldatmayın bende sizi konfora alıyorum maalesef
Tatlıcadı8585 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Baskıyla blokajla indirilmeye çalışılan kurda teknik filan çalışmaz analizcileri bile yanıltır