Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52250
Üye puanı:16243
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128537,5433 Gram & Puan birleşimi
Başarı:173. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu sefer 8.29 görmez demiştim bayram nedeniyle oralara düşmüştü 8.39 da alıcılar geldi bu sefer hep devamlı dip beklemeyin üzülürsünüz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Evet oraya baya para girişi oldu iyi prim yaptı 1350 den baya ivme aldı
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hadi 48 geçmelisin beklettin bizi çok artık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Nerdeee alçak sürünmeye devam ediyoruz baksana :)
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bildiğiniz gibi işte teşekkürler iyiyim saolun
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ooyy kimler gelmiş geçen aklıma geldin dedim nasıl oldu acaba daha iyisin umarım hoşgeldin
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hani ben gelince düşüyordu bak nasıl çıkıyor demekki yanlış hatırlıyorsun
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar endeksi 93.17 den gerilemiş parite de 1.1710 da büyük bir destek oluşmuş sanki kırılmakta zorlanıyor 3 oldu burdan yukarı dönüyor şayet kırılırsa alta sert bi düşüş yapabilir yada burda alıcılar oluyor kısa vade 93.20 eşiğin kırılmasını bekliyorum yukarı daha yolu var Dxy in
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Günaydın saol
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sende iyice ölücü çıktın ya ölmeden almıyorsun :)
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()O kadar uğursuz biri miyim sizce?
Ürkütücü_zombik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sen hâlâ alım için bekliyor musun
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Herkese hayırlı sabahlar gününüz aydın kazancınız daim olsun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Sizde hocam teşekkürler Varol
Maximus55 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Arkadaşlar yorum yazarken lütfen karşınızdakini kırmadan yapın ortam gerilmesin beğenmediğiniz yorumlara laf atmak yerine gerekeni yapın yani konforlayın yorumunuzu yazıp geçin sizden ricamdır kimse kimsenin taftasını çekmek mecburiyetinde değildir ortama uygun yorum varsa her yorum değerlidir herkese hayırlı geceler dilerim şimdilik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Orası aşikar çıkar büyük bi fon alır eline sazı çeker güzel bi gazel bizde izleriz değil mi :)
Biribip için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Geçen birisi yazmıştı hocam kanal dibi dediğimiz nokta var bu rakam 8.22 den geçiyor sanırım öyle söylemişti bu rakam üzerinde kaldıkça yükseliş eğilimini koruyor demektir kısaca
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Kimseye gaz filan verdiğim yok arkadaşım ben görüşümü yazdım görmek istemezsen ne yapacağını biliyorsun laf atmana gerek yok
Beyhude_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()DXY yukarı patlamak üzere az kaldı bu sefer sağlam geliyor alttan 93.20 üzeri 93.47 direnç hareketi oluşur 93.50 den sonra sert bir atak beklerim eğer buraya ulaşıp geçerse tabiki önceki dönüşü 93.44 den olmuştu bakalım ne yapacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ():)) hocam ben şahsen şuan piyasanın düzgün işlemediği bir ortamda grafiklere pek itimat etmem he kendisi bekliyormuş saygı duymak gerek gelir gelmez bilmem 8 altı şahsen ben geleceğini düşünmüyorum bu Ortamda çok önemli gelişmeler olur o ayrı mesela MB faiz verir olur ama başka türlü sanmıyorum bu benim görüşüm sonuçta burası herkesin görüşünü yazacağı özgür bir site sonuçta
Egmen_52 için cevaplandı (yorumu göster)