Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52250
Üye puanı:16243
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:128580,2195 Gram & Puan birleşimi
Başarı:173. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite sıkıştı artık karar yerine geldi 1.1710 altı hızlı düşüş bölgesi var saatlik kırılım yaparsa altta baya boşluğa düşecek.
Bahaattin için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite nihayet 4 saatlik kırılımı yapıyor 1.17 altı geliyor dxy 93.20 üzerinde kalmak zorunda
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hocam pazar günü konuşmuştuk az yükselsin zarar kes yapacak diyordu biraz da usd ye parite yaparım demişti ne yaptı bilmiyorum sonra baya zararı vardı baya bekletecek bu gümüş belli az yükselince hemen satıyorlar
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Gümüş TL acayip şelale olmuş
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bazı kesim seçime bel bağlamış durumda olabilir güven oyu alması şart mevcut yönetimin
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()İstedikleri kadar kafasına vursunlar onunda zamanı var gün gelir elinden kaybeder kontrolü elbet zinciri kıracağı günler gelecek o zaman hepimize acı reçete yansıyacak hocam
Atikop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()1470 geçemedi 1430 destek şuan 1450 de belkide yeterli kârı aldılar
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsa 0.65 negatif
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yeşil bulutların üzerinde uçmak istiyoruz :D
NİLSUDE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Borsa 1470 puan üzerine geçemeden satış yedi ama kurun gidişatına mutlaka baskı var bir süre 8.50 Altın da tutulmak isteniyor belliki
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Mrb. Hoşgeldiniz
Flyman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Akşam Fed tuttukları açıklanacak sanırım bundan bahsediyorsun 21.30 da
Meert için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()dolar endeksi güçlendikçe parite eriyor 1.1710 altı hızlı kırılma beklerim eğer saatlik kırılım gelirse
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Ne verisi dostum ekonomik takvimde önemli bişey görünmüyor
Meert için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()8.492 üzerine yerleşirse 8.53 yolu açılır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Arkadaşlar lütfen birbirinizi kırmayın dünya gelip geçici döviz için kalp kırmaya değer mi ya
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yine bloklamaya başladılar usd yi of tam sinir harbi oldu artık bu iş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()İyi denk getirmişsin :)
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Yalnız bu sefer çok bekletti usd nerdeyse 2.5 aydır aynı bant içinde hareket ediyor al sat yapmadan bekleyeni baya usandırdı meret bekleyenler zararda sayılır
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite 1.1710 da çok direniyor kırılması gerek artık dxy herhalde 95 lere gidecek?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)