Üye adı:Tekirdağlı_Murat
Kayıt tarihi:12 Haziran 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:52294
Üye puanı:16247
Takipçileri:734
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:1 Şubat 1983
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:3,11 Nakit puanı var
T. Puan:125422,8695 Gram & Puan birleşimi
Başarı:176. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Siz nasıl gördünüz Hurşit kardeşim bu açıklamaları beklediğiniz gibimi
Hurşit8231 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()2 faizden 3 faiz artışı çıktı hocam daha ne olsun
boogie_man için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Hayır tabiki de yerinde sayması garip geldi sadece sende hemen laf olsun diye atladın bravo sana
Deepbluee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Piyasa beklenenden düşük tepki verdi açıkcası dolar ı etkilemesini beklerdim tam tersi dolar endeksi düştü hatta bişeyler mi kaçırdık bu söylemlerden
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu ne saçma bir fiyatlama parite ile ons düşmesi gerekirken yükseliyor daha ne demesi lazım powel ın şaka gibi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Powell: Fed tam istihdam hedefine ulaşmadan gerekirse faizi artırabilir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Valla risk aldılar zaten bence eğer daha düşük faiz isteniyorsa hedefe gidene kadar durmamaları daha makul çalkantı bitmez yoksa tabiki kafalarındakini biz bilmiyoruz biz seyirciyiz izleyip görelim
DoctorBey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Neden vahim olur ileriye dönük yine beklenti oluşurmu dersin bu yazdığın yoruma istinaden
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dostum aynı şeyi yazıp durmayın bakın en altta ne yazmışım kelimeyi iyi okuyun 15 değil diyorum istedikleri bant sırf yorum olsun diye yazmayın lütfen
DarKz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Artık ona kendileri karar verecekler dostum ben görüşümü yazdım :)
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Dostum yorumu iyi analiz ediniz sonra tekrar yazmak zorunda kalmayalım en altta ne yazmışım okuyunuz lütfen
zor_gunler için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Siz öyle düşünün tamam kardeşim öyle olsun
Aile_babası için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()MB bir şeye karar vermeli artık eğer istediği faiz bandı buralar değilse pas geçmeden devam etmeli istediği banda getirene kadar yoksa piyasada kaos bitmez dahada bozulma olur
Eğer bitirecekse pas geçmeli tamam bitirdim diye ilan etmeli artık önümüzü görmek istiyoruz demeli
Ama bence istedikleri faiz bence 15 yani buralar değil biraz daha aşağılar
Bu benim görüşümdür
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()500 kurtarmaz piyasayı enflasyon üzerine çıkmalı faiz artırması gerekse mesela 22 desen enflsyon 20 kurtarmaz babaları
alp4634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Tahvil alımlarını azaltma 15 milyar dolar dan 30 milyar dolara çıkardı Fed tahminlerde 2 faiz artışından 3 yükselmiş durumda baya şahin bir mesaj bence
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Bu bir işaret geçilecek bence ytd
DoctorBey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()3 faiz artışı bekliyor piyasa
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Şuan halk ve esnaf karamsar kimse önünü göremiyor ve bu şartlarda kimsenin TL de kendini güvende hissettiğini sanmam negatif reel faiz hane halkını başka yatırım araçlarına yönlendiriyor oda ya dolar yada Altın olur
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()Abi şöyle söyleyeyim ben hiç yatırımımı 2018 den beri TL de tutmadım düşe kalka geldi buraya TL de kendimi inan güvende hissetmiyorum kısacası 2018 ABD ile olan didişmeden sonra patlak verdi bu süreç zaten şuan için soruyorsan eğer faiz artışı sinyali verilirse o zaman satışa geçerim haricinde dolar satmayı düşünmem
Beşiktaş35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Tekirdağlı_Murat yorumu ()parite 1.1256 Altın da kalıcılık için zorluyor burası ciddi destek kaç gündür kıramadı kırılması 1.1130 a kadar düşürecek pariteyi ilk olarak Ytd