ALTIN ONS

$1335.3350

Güncel: 16:02:06

USD/TL

5.3221

16:02:08

EUR/TL

6.0545

16:02:08

PARİTE

1.1355

16:02:04

STERLİN

6.9660

16:02:04

GÜMÜŞ

2.7245

16:02:04

XAG

15.9185

16:02:04
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1355 16:02:09
EUR 6.0545 16:02:09
USD 5.3221 16:02:09
ALTIN ONS $1335.3350 16:02:09

Profil sayfası: Stormborn

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Stormborn

Kayıt tarihi:17 Haziran 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:693

Üye puanı:21

Takipçileri:1

Takip edilen:12

Baktığı sayfa:Dolar yorumları ve güncel fiyatları (21.2.2019 15:07:01)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Kamu çalışanı

Yaşadığı yer:Kayseri

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Bugün de bi üst limit verin hocam:)) eldekileri çıkalım

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Günaydın lar. H.g

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için Stormborn yorumu ()

Hocam siz yazmadan ben yazayım viop 027:)

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Allah razı olsun

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Bak şimdi gördüm sen alım yapıyorsan tamamdır o iş:))

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Sabah sabah iyi güldürdün beni. Allah ta seni güldür $ ün

srcn59 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Asıl birlik evet orası. Ama Zincidere ye de bi kısmı gitmiş . Hv İndirme

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Adam sın :))

srcn59 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Abim güzel abim haklısın eyvallah. Ama ben her zaman bakamıyorum ki bi baktım 85 lere gelmiş dedim ki burdan kaçmaz:)) Ama bugün buradaki son görev günüm Allah nasip ederse Kayseri ye atandım. Çok daha sıkı takip ederim abimi.

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Ama dünkü alımım evlere şenlik . 4. 855 ten bi girdim 2 dk sonra freni boşalırcasına 4. 772 ye kadar indi.

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

:) gene on numara tersteyim abi , iyi bi zopa yı hak ediyorum. Son 1 aydır fix alım yapıyorum düşüyor satış yapıyorum yükseliyor.

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Herkese günaydın lar, bereketli ve bol kazançlar.
@admin
@Ademistos
@Başkan35
@Kocaçınar
@murat_ge
@nokta
@teknik_06
@FÜREYA

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Kardeş sen ne demeye çalışıyorsun

t47 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Çok ama çok fena, kriz e girer günah sahibi olur bide bu işten soğursun

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Adem abi iyi geceler, haddime değil ama ben hiç tavsiye etmiyorum Tfx i aynı zamanda @Kocaçınar abime de dünden beri yaptıklarını anlattım . Az önce ki iğne atmalarda makas 623 e çıktı . Bu tarz ani hareketler de ne aldırıyor nede sattırıyor. Saygılar

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Başkan35 çok özür diliyorum ve affınıza sığınıyorum. Yaklaşık 3 aydır bu işi yapmaya çalışıyorum , hemen hemen ilk günden beri sizi takip ediyorum, defalarca tavsiyenizi almaya çalıştım maalesef hiç alamadım. Ve 3 ayın 2. 5 ayında hep ters te kaldığım alımlar yaptım. Kusura bakmayın. İyi geceler

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Başkan35 ben hariç herkes e cevap veriyorsunuz . Teşekkür ler

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

-1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Adamsınız Başkan13

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Sayın başkan dibin dibi olarak nereyi görüyorsunuz

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocam iyi geceler. Dolar a ne oldu böyle çok fena patladık

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Kaç tan aldınız @Başkan35

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocam iki gündür beni güldüren tek şey bu espriniz. Çünkü dünden beri yaptığım tek şey Tfx e sövmek

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocam bitanesiniz. hayranlıkla okuyorum yorumlarınızı:)

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Önemli değil

spice_x için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Çok teşekkür ederim ilginize, çok naziksiniz. Hayırlı günler.

akay78 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Teşekkür ler

spice_x için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Tamam eyvallah. Hakkımı nerde arayacağım

akay78 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hangi platform da malumumuz burası Türkiye

akay78 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Nasıl olacak, var mı emsali . Teşekkür ler

spice_x için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Teşekkür ler abim , Allah razı olsun

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Sorma abi sana yazdıktan 15 dk sonra açıldı. 50 defa aradık . Ama 93 , 90 , 89 lar uçtu gitti elde 86 lar kaldı. Hakkımı helal etmiyorum

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Dünden beri beni günah sahibi yaptılar

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Adem abi günaydın, hayırlı sabahlar hayırlı işler.

Bu Tfx benim $ a dünden beri bloke koymuş ne yapacağım , malum nerde olduğumu biliyorsun. Hesapta eşimin adına

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Teşekkür ler. Allah razı olsun

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocam günaydın nasılsınız

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Şimdi gördüm:)

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hocam $ yorumunuz nedir

teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Öyle mi dersin

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Sen kaçtan çıkabildin

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Prime minister

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!