ALTIN ONS

$1231.7650

Güncel: 00:59:48

USD/TL

4.7934

00:59:54

EUR/TL

5.6227

00:59:54

PARİTE

1.1724

00:58:54

STERLİN

6.2967

00:58:54

GÜMÜŞ

2.3952

00:09:10

XAG

15.5185

00:09:10
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoin
PARİTE 1.1724 08:58:28
EUR 5.6227 08:58:28
USD 4.7934 08:58:28
ALTIN ONS $1231.7650 08:58:28

Profil sayfası: Stormborn

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Stormborn

Kayıt tarihi:17 Haziran 2018

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:329

Üye puanı:14

Takipçileri:0

Takip edilen:5

Baktığı sayfa:Dolar yorumları ve güncel fiyatları (21.7.2018 06:58:49)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Kamu çalışanı

Yaşadığı yer:Kayseri

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Tayfuun bey az önceki agresif hareketler i neye bağlıyorsunuz

Tayfuun için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Başkan bişey sordum ama

Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Sağol un ben 4. 836 ve 4. 846 dan tersteyim ne tavsiye edersiniz

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Benim ki sadece bi serzeniş yanlış anlaşıldıysam affola

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Bugün de terste kaldık daha nasıl sabredelim

Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

83 e Demir attı galiba

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Acaba bu agresif hareketler için abd nin açılması mı bekleniyor malum verilerde iyi geldi

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Euro için Stormborn yorumu ()

Fena değil

Stormborn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

15:30 da abd nin 3 yıldızlı bi verisi var etkisi olur mu acaba

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Agresif hareketler bitti galiba

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hocam veri nasıl geldi

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Ben piyasadan dolayı gerginlik var demek istedim, yanlış anlaşıldıysam af buyurun

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Haklısınız hocam. Genel bi gerginlik var

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocaların hocası niye gerginsiniz

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocam satış rakamımız kaç olmalı

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Öğrenemedim ki :))

ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Afedersiniz:)

ccizgili için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Memnun olurum

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Estağfirullah

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Bide bize cevap versen hocam; ))

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Özel den ver abim:)))

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Hocaların hocası bi ben cevap alamıyorum sizden

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Yani düşüş mü bekliyoruz hocam

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hocam günaydın lar bu bist, viop, bankacılık , ishares, endexler , parite ler vs yi anlık takip edebilmek için önerebileceğiniz mobil uygulama var mıdır. Saygılar

murat_ge için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hayırlı sabahlar...

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Hayırlı sabahlar

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

İyiki varsınız

optimal_ için cevaplandı (yorumu göster)

2BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Allah razı olsun sizlerden ve Aziz Türk milletinden

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Allah razı olsun. Bu millet in duaları olmasaydı

optimal_ için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Allah razı olsun abicim. Harekat bitti ama görev devam ediyor

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

4BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Malum zeytin dalı harekatı

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Bugün kafa kafaya çıkabileceğim şekilde rakamlar gelmiş malum görevdeyim bide internet herzaman randımanlı değil

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Maalesef abi

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

İki parça alımım var 4. 845 ve 4. 835

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Sağol abicim Allah razı olsun. malum 4- 5 gündür hiçbirinizle irtibat kuramayınca arpa boyu yol alamadım ve üstüne üstlük tersteyim

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Herkes e hayırlı akşamlar, selamlar saygılar.
@Ademistos
@nokta
@Tayfuun
@Başkan35
@teknik_06
@admin
@murat_ge
Geri döndüm, teşekkür ler admin

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Abicim bişey Sormuştum müsait olunca cevaplarmısın

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Fithc beklentiniz dolar a yarayacak galiba

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Stormborn yorumu ()

Beklentiniz nedir hocam

nokta için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Dolar için Stormborn yorumu ()

Satış yaptın mı

Ademistos için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!