Üye adı:Soluk_Beniz
Kayıt tarihi:21 Ağustos 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:69
Üye puanı:2
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam Sanko için pazartesi bakalım demiştiniz bir arkadaşa. Taban yaptı. Nereye iner acaba?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()bıhtık ya bıhtık..
Recep35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam safkar için yorumunuz nedir? Eriyor hisse her gün. Nereye kadar düşer?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Emeğinize sağlık. Teşekkürler.
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Teşekkürler. Süre bakımından öngörünüz nedir?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()bu safkar ın gözü toprakta arkadaş.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Çizgiyi iyi çekmişsin. :) Umarım tavan kapatır bugün.
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Dediğiniz yerden döndü. Tavan için de yolu yarıladı.
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Teşekkürler.
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam sanko sizin önerdiğiniz hisseler arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Bir kaç gündür ufak ufak geri çekilme yapıyor. Nereye kadar inebilir?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Teşekkürler. Umarım 26.10 öncesi döner yukarı :)
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam bu rtlab nereye kadar iner? Nerelerden toplayabiliriz?
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()bildiğim kadarı ile yarın işleme başlayacak.
papell_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Teşekkür ederim.
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam Türkiye finans uygulaması üzerinden emir şeklinde veriliyor. Bir de halka arz ön talep/kesin talep kısmı var. Orada hisse gözükmüyor. Emir vermek yeterli oluyor mu?
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()türkiye finans uygulamasından mı yaptınız yoksa target üzerinden mi?
The_krall için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Konu: #26053558 Grafik detay ve yorumları
Dün tavan bozdu.
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Teşekkür ederim.
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ()Hocam merhaba. sayas hakkında yorumunuz nedir?
WiTCH için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Soluk_Beniz yorumu ():) yok hocam. Tamam bu işte acemiyim ama o kadar da değil. :) Zaten emir verdiğim fiyata düşmedi hiç.
TCGT66 için cevaplandı (yorumu göster)