Gece


Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile ilgili bilgilendirmemiz için tıklayınız.
"Başla" veya "Üyeliği Tamamla" butonuna basarak KVKK hakkında bilgilendirildiğinizi ve Açık Rıza Metnini okuyarak kabul ettiğinizi onaylıyorsunuz.

Gram AltınDolarEuroGümüşSterlinAltın OnsBistBitcoinPlatin
PARİTE 1.1813 19:38:32
EUR 10.1318 19:38:32
USD 8.5733 19:38:32
ALTIN ONS $1801.0900 19:38:32

Profil sayfası: sinyorhakan

Üyelik Bilgileri

Üye adı:sinyorhakan

Kayıt tarihi:10 Ocak 2019

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:5554

Üye puanı:1209

Takipçileri:168

Takip edilen:201

Baktığı sayfa:Gümüş yorumları, Güncel Gümüş fiyatı kaç TL? Canlı! (25.7.2021 12:21:03)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:25 Nisan 1974

Meslek:Serbest çalışan

Yaşadığı yer:İstanbul

Kişisel Görüş ve Yorumları

Her şey vaktini bekler
Ne gül vaktinden önce açar
Ne güneş vaktinden önce doğar
Bekle senin olan sana gelecektir

Hazreti mevlana.


Kusur bulmak için bakma birine, bulmak için bakarsan bulursun, kusuru örtmeyi marifet edin kendine. İşte o zaman kusursuz olursun.

- Hz. Mevlana

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:25 Gram altını var

Puan:101,33 Nakit puanı var

T. Puan:12512,74 Gram & Puan birleşimi

Başarı:1284. sırada yer alıyor.

Özet:Başarılı

Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

İşlem geçmişi

İşlemMiktarGram puanıToplamTarih
Alış5494,42471,9811 Kas 20 01:07
Satış5490,192450,9611 Kas 20 01:07
Alış25534,413360,088 Kas 20 20:24
Satış28478,7213404,268 Eki 20 21:35
Alış28471,0513189,3522 Eyl 20 16:04
Satış10464,644646,369 Eyl 20 21:01
Satış18464,878367,629 Eyl 20 20:55
Alış28452,6812675,1620 Ağu 20 01:06
Satış12466,975603,6117 Ağu 20 21:31
Satış15458,526877,813 Ağu 20 20:30
Alış4453,431813,7312 Ağu 20 17:10
Alış23453,8210437,7512 Ağu 20 17:09
Satış15474,537117,946 Ağu 20 22:15
Alış15460,486907,145 Ağu 20 19:59
Satış28433,5412138,9928 Tem 20 20:44
Alış28385,9410806,2527 Nis 20 07:44
Satış33333,5811007,9930 Mar 20 03:57
Alış33298,579852,764 Şub 20 23:03

Yatırımları

00000000
0000000000
250
50000

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler Yatırım Danışmanlığı kapsamında değildir. Yorumlar kullanıcıların kişisel görüşlerinden ibarettir. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla kullanıcıların yorumlarına göre yatırım kararı almamanız konusunda kesinlikle uyarıyoruz.

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için sinyorhakan yorumu ()

Hayırlı bayramlar polat abi senmisin adamın kralı

Bayrampasali_58 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Usta baktınmı dediklerime

celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Wtc roket ?

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Hep beraber kazanalım inş bilemiyoz işte herkez farklı coinler peşinde bende olanlar wtc wan ont bunları 1 ay önce ekledim en son key hot rose cok ümitliyim bakıp görecez

Gümüs_baligim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

İlk hareket hedef 40 telden baktıgım grafikte gözükmüyor pc hedef 0.0400

Gümüs_baligim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Key de yükselen trend devam ediyo cok sağlam bence ytd

Gümüs_baligim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Ben de yeni ekledim listeme az önce düştügünde yine ekleme yaptım 6 coin orta vade 6 ay beklemedeyim pump yaptıdında asırı satar yeniden alttan almak şartıyla kolay gelsin size usta

Gümüs_baligim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Yok usta grafik bana ait @Gümüs_baligim

Gümüs_baligim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Konu: Portföyümdeki iki coin

Bol bereketli olsun

Oğuzhan_07©20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

@celik2119 Selam hocam dediğim coinlere baka bildiniz mi
#key Söylememiştim sanırım ona da bakabilir misiniz beklentim kısa vade 0.0380

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Bende 5 adet var key hot ont wan wtc

KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Rlc düşeni kırmış hocam burdan dalasım geldi

KAPAKÇI_GELDİİİİ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

Çok memnun olurum hocam 1 aydır ben ekledim sizin yorumunuzuda bekliyorum

celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Bitcoin için sinyorhakan yorumu ()

@celik2119 çelik bey Profildeki Sepetinize baktım da o ben de bulunan Uzun vade altı aylık aldığın 3 coin yok bunlar wan wtc ont Merak ettiğim şey şu bunlar gözünüzden mi kaçtı diyeceğim sizden kaçmamıştır niye sepetinizde yok onu merak ediyorum ışık görmediniz mi tskler Şimdiden cevabınızı bekliyorum hayırlı kandiller

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Selam cümleten hayırlı akşamlar
Terste kalan arkadasların dikkatine
1. Asla zararkes yapma
2. asla hesap bakiyeni kontrol etme
3. sitede tüm yazılanları okuma hatta siteye girme

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Konu: 8 Mart 2021 sinyorhakan Gümüş grafikli yorumu

Evet olabilir bütün hocalarımıza sevgi ve saygı duyuyoruz tanımasamda

Sadece_İşçi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Ben de 6 parçadan 1 parca aldım onu satsam mı diyom 6.05 ten almıştım :) beklentiler ilk parca 5.90 alım bekliyolar

Aboo29 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Düzelttim sanırım

Yaseminnisa için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

G. olsun abi

Buciğer için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Bu gümüşün bu kadar basit bir şekilde Altı 90 yapıp oradan hemen düşüp altıya hemen herkezi toplayıp hadi biz gidiyoruz yeniden 6.90 demesi kadar basit bir şey olamaz Gümüş'ün var yine bir oyunu her zamanki gibi diye düşünüyorum . Parca alımlarımı cıktım
İnşallah herkes kazanır.

Onursal5377 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Abi selam nasılsın abi sana biley diyecem abi beni ziyaret edermisim senle konusmam lazım rahat bulman lazım beni t. elegramda sinyorhakan

Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Süpersin evet buldun beni

Gold_Miner20 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Vayy dostum hg nasılsın ya evet siteye pek takılamıyom nadıl desem t. legram dayım buyur gel

Gold_Miner20 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Hangi banka kullanıyorsunuz 6.14

RESUL0671 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Allah razı olsun abi bende iyiyim

Buciğer için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Rabbim bol betekli eylesin abi

Buciğer için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Abi selam naber nasılsın Keyifler nasıl sepetinde ne var alım yaptın mı

Buciğer için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

MaşaALLAH Rabbim iyilik versin şükür Rabbime ben de iyiyim

RXZ5K2 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

6.10 demek istediniz dimi 7.10 ortalama cok

Jack02 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Eyvallah arkafasım saol

Karahannn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Eyvallah dostum Nasılsın iyi misin halin keyfin iyidir inşallah

RXZ5K2 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Evet arkafasım inş en yakın zamanda telafi edersin
Gümüş cok verdi be verecek te hayırlı geceler

Jack02 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Eyvallah. Arkadasım saol benden de sana gelsin

Gio için cevaplandı (yorumu göster)

6BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Cümleten selamünaleyküm hayırlı geceler
İnş kimse terste deilşdir umut ediyorum
Arkadaslar gümüşte kazsnmsnın yolu
1 alırken kazanacaksın yani (SABIRLI OL )
2 satarken kazanıcaksın yani ( AŞIK OLMA )

Terste olan arkadaş varsa onlar için de acizane bir şey söylemek istiyorum
1. Asla zarar kes yapma
2. Ekrandan uzak dur
3. Hesap bakiyene bakma

Cümleten hayırlı geceler
Gelşrse 6 0.5 parca alırımm
Gelmesse kendi bilir :)

1BeğenmedimŞikayet

Bist (Borsa İstanbul) için sinyorhakan yorumu ()

Hocam sizi takipteyiz güzel insan

Alton için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Daim olsun abi Allah razı olsun ben deyim haftan bol bereketli olsun

Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Abi nadılsın hg

Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Aleyküm selam hg

ATSIZ25 için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gümüş için sinyorhakan yorumu ()

Eyvallah kardeşim sanada hayırlı cumalar

Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Altin.in özelliklerinden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılmaktadır. KVKK ve Çerez politikalarımızı inceleyiniz.
Onaylıyorum