Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bir kademe alım daha
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Benim rakam yandı. Burdan bir kademe alım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()İlk defa birşeyi bildiğime pişmanım:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Tebrikler. Bir tebrik de ben isterim:)
BABAYAGA_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()82 yanmadan alım yapmiycam
BABAYAGA_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Beraber hareket ediyoruz kardeş
BABAYAGA_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Ah benim Altın cı hissim ah. Bir kere de yanıl. Yine yanıltmadı:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Oraya gidiyoruz galiba kardeşim. Sabahtan beri ne hissettiysem oldu. 104 den çıktım şükür.
Boyno2727 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Evet bu yorumum da geldi maalesef:( Allah herkese sabır versin. Gözümde canlandı 80-82 . Yatırım tavsiyesi değildir
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kârdan zararkes yaptım Yılmaz Bey. Kendi sözüme uysam 113 usd den Sattığımı. Tekrar 108 den alıp 104 den geri satmazdim. Oysa inanın adım gibi emindim bugün olacaklara. Fed akşamı yazdım. Altın cı his dedim. Ben bile doğru düzgün dinlemedim kendimi:) Beni kim dinlesin:))
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()1 gram almadan izliyorum..
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bir cisim yaklaşıyor. Bakınız alt yorum...
silver_man_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Gümüşü 104 usd den , platini de 3.350 TL den kol kestik:)
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yalnız değilsiniz Yılmaz Bey . Ben de Fed sonrasında platine geçmiştim. 3610 TL den. Bugün sabah Altın cı hissimi dinledim zarar kestim. Bu ay aldığım kârın üçte birini verdim iki gündür. Madem altıncı his dinleyen tam dinle di mi:) Bekle TL de. Ne işin var platinle:)
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bir iki haftaya eski rakamların geleceğini hiç sanmıyorum maalesef.
kaankrtx için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Sevgili kardeşim. Seni takip ediyorum. İyi niyetli bir insansın. Herkese yardımcı olmaya çalışıyorsun. Ama bugün 104 usd den zararkestim ben. Kârdan zararkes oldu gerçi. Bugün sanki biraz fazla etkiledin insanları satmayın diyerek. Yanlış anlama ama çok kati konuşuyorsun.
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Biliyorum kardeşim. Herkes için hayırlısı olsun. İnşaallah herkes zararını bir an önce kurtarır. Para kolay kazanılmıyor.
BABAYAGA_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()altın onsun o kadar sarkacagini sanmıyorum. Ama gümüş için 80 li rakamlar benim de beklentimde
BABAYAGA_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla 117 ve 112 TL yi bekliyorum alım için. Gelir gelmez ayrı konu. Yatırım tavsiyesi değildir. Vebal almayalım.
maviokyanus_16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Fed günü bunu kademeli olarak önce 96 usd ye getireceklerini yazdım. Yılmaz Bey bu bişey bildiğimden değil ha kendimi övmeyim. Sadece Altın cı histi. Bugün sabah düşüşü görünce de altıncı hissim 80 li rakamları gördü. Şu altıncı hissimi ne zaman dinlesem kârlı çıktım. Çok nadir dinlerim gerçi ya...
Yılmaz34 için cevaplandı (yorumu göster)