Üye adı:silver_man_
Kayıt tarihi:30 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1356
Üye puanı:174
Takipçileri:10
Takip edilen:15
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Patinaj yapma hadi. Düşeceksen düş, çıkacaksan çık.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: gümüş ons
Kahveyi görünce fikrim değişti:) Eline sağlık olsun.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Boşver kardeşim yap sen yorumunu. Herkesin fikir özgürlüğü var. Beğenmeyen engeller. İsabetli yorumların da var. Takma kimseyi.
kod007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()ABD kara harekâtına hazırlık yapıyor. Sıcak haber. Bu Vix'i çıkarıp onslarda satış baskısı yaratabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Daha aşağısını da bekliyorum ben açıkçası. Şimdilik telaffuz etmeyim.
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()O gider başkası gelir. ABD nin orta doğu politikası değişmez. Belki de gelecek olan onu bile aratır.
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Her zaman yaptığı iş:)
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Dinleyip ne yapacaksın boşver:) Manyağın önde gideni sarı çıyan.
Risus_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Kaldıraç hiç işim olmaz kardeşim. Her daim spottayım. Bana göre değil o iş.
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Satıcılı olma ihtimaline oynuyorum. Tutsa da tutmasa da benim.
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Hiç sanmıyorum kardeşim. Tâbi beklentiler farklı. Saygı duyarım.
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Bu yıl tam spekülasyon senesi. Bir iki söylemle piyasayı alt üst ediyorlar. Ama bence bu sene eski zirveyi yani 120 USD geçeceğiz. Sonra tekrar sert satış yer. Ama kaç dolar dan yer kestiremiyorum.
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Burda teknik analizine güvendiğim bir iki arkadaş Nisan ayında 133 hatta 150 dolar bekliyor. Bakalım neler olacak.
Nurgull için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()86.08 de karar verecek. Bakalim tepki çıkışı mı? Ki bence tepki çıkışı.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla hocam ben sert çıktım, parayı çekerim dedim. İçinden hep çeksen ne olacak demiştir muhtemelen. Bendeki gümüş parası ile her tarafım blöf olsa ne olur:) Ama bildiğim kadarıyla sizin miktar fazla. O yüzden şansınızı denemekten zarar gelmez. İnşallah indirim yaparlar size.
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Gümüş seni bekliyorum geeel geell gel:)) Kaç beklediğimi yazmayım kızmasınlar:)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Konu: Gümüş ons
Beğenildi. Her ne kadar şu an pek istediğim bir senaryo olmasa da. Bu arada sana dün dediğim 84.50 gelmiş. Ama ben almadım. Nedense daha çok aşağı gelicez gibi düşünüyorum. Bazen hislerim tutuyor.
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Yalan söylüyorlar hocam. Özel kur yok diyorlar ama var. Bende çevremdeki bir çok arkadaştan duydum. Benim tutar çok yüksek değil. O yüzden elimde koz yok blöf yapamıyorum. Bir iki kere aradım değiştirmediler. Sizin miktar yüksekse biraz sert çıkın bence belki indirirler makası.
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Müşteri temsilcisi ile görüntülü yapmayı dene istersen.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için silver_man_ yorumu ()Valla ben f ibadayim. Makas 80-85 kuruş. Emir de var. Daha uygun özel kuru olan arkadaşlar varmış. Sanırım para miktarı ve işlem sayısı ile ilgili.
Ceryanci58 için cevaplandı (yorumu göster)