Üye adı:SERseri4LBAY
Kayıt tarihi:3 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7725
Üye puanı:5196
Takipçileri:439
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:11 Gram altını var
Puan:4906,98 Nakit puanı var
T. Puan:72572,0599 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla altından bende zengin oldum borsa zararımı kapattı çok iyi ya :) @ahmett0707 Allah razı olsun abi
dfor19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla hocalar çıkar birazdan o zaman anlarsın :)
acar_a için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Endeks düşecek niye vuruyorsun sen :)
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Bilmiyorum abla ne alsam temettü veriyor bu ara :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla şu Turkcell e bakar mısın ya :( bilançolar haberler hiç oldu
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Aynen ablaların ablası ben bakmıyorum yatırımımı yaptım 3 hafta sonra çıkarım ekrana bakmaya :))
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()@defnem_naz abla ortalığı açın hocalar geliyor :)) yeşil olduk ya :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Hayırlı olsun Allah bol kazançlar sağlasın inşallah :)
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Aynen bende almıştım kırar 1.61 i diye nasip işi ya:)
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()1.48 ortalama bende şuan tektu
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()O yüzden risk aldım full hissedeyim nasip artık ama :)risk alınca oluyor
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Ben 19.600 e gideriz gibi geliyor tabi ben acemiyim hoca filan değilim ytd düşüncem bu gitmezse beklerim ben
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Ne dedin :) valla zararda beklemek kolay benim için kar da beklemek zor endeksten dolayı bilançolar kaplar patladı haber beklediğim için aldım hisseleri ben full dün bitti nakit bakalım yukarı olursa :) yazarım sana
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Olsun ya beklerim ben problem yok :) 0 nakit maalesef
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Teknosa 8.90 :) Karel sattım
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()USAK zararda Karel zararda :) duruyor :)) kankamın nazarlıkları dedim satamadım :)))
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Rysas var en çok birde ondan alsaydın bari bilançoda gelmedi daha :) hem destek olurdun bana
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Kanka ben kords Turkcell isgyo naten ceoem ağırlıklı :) fulledim belki para sayma makinası alırım 3 hafta sonra :p
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Sıfır nakit bende vicdansız altdan alacak nakit i de dün bitirdim :) sen mutluysan bende mutlu olayım o zama, n:)
regional için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Evet yaşıyorum :) tabiki
regional için cevaplandı (yorumu göster)