Üye adı:SERseri4LBAY
Kayıt tarihi:3 Ocak 2020
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:7725
Üye puanı:5196
Takipçileri:439
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:11 Gram altını var
Puan:4906,98 Nakit puanı var
T. Puan:72661,5581 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()X tane holding olanından aldım bensiz gitme bir yere :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()İş 18900 lot var abla bende en ağır o oldu senin ipucunu görünce boşalttım naten ceoem dışında full hisseleri gsdde kaldı @acar_a ablama destek attığım
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Tamam abla sadece sordum Ahmet abi beğenmişti grafik filanda attı onunda takibinde o yüzden
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla pek bi hisse sorasım var pekk böyle gyo oda senin eskilerden ama almadım soruyorum :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Ben işçisi olurum ablamın :)
ahmett0707 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Sabahki ikisini bilmiyorum anlayınca hemen turkcel filan nasıl çıktım piyasaya satış yaptım anında :) ve bunları satarken haber edersen sevinirim :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Yalnız sürekli bana söylediğin işli olan bende var olan gyo olan :) ondan fazla var desteklersen onuda herhalde uçarım ben :) 2 devre açılsın bakalım ablaların özü Allah razı olsun
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla yazdıklarına aldım 138 oldu :) kaptım zorla gidip hava alıp gelip seviliyorsun
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla böldüm evet hepsine satmıyorum 2 tanesi devre kesti zaten
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()@defnem_naz Abla Allah bin kere razı olsun kaptım dediklerine 120 bin gömdüm anında 133 oldu sen ablaların özüsün cansın
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Maşallah takastaki kağıdı al sat sürekli yapıyor :)
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()İstese ortak arkadaşımızda numaram var ulaşır zaten başka birşey
ezmagg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Hisse mi aldın sen :) bence 95 binde gelmelisin
mktrnk00 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla diyemediğin şey ne anlamadım ki ipucu 0 ama ya :))
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Abla ya :(
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Nmaramı mı yazayım prfle :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Beynim durdu yemin ederi. Abla ya :)
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Gördüm birine yazdığın yorumu satıp toplayayım mı yazdıklarını?
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Marka mı bakayım ? Abla de ya :) sattım ben alayım ona göre
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için SERseri4LBAY yorumu ()Tanırımda ipucu yok ya :) abla kaçırdım çalışıyordum
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)