Üye adı:selocann
Kayıt tarihi:15 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4962
Üye puanı:496
Takipçileri:89
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()bu düşüş bence karı görüp çıkanlardı. yükselecektir YTD
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()abd acılışında yine ani yükselmeler olabilr.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()abi sen takma kimseyi sana güvenimiz tam. keşke seni dinleyip 2. 69 dan eur alıp 2. 72 de çıksaydık.
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()2. 34xx gibi bulursa minik karlarla çıkarım. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()bistten çıkış olsa , sürünmeyecek.
kaplan86 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()admin bey evet bisti görebileceğimiz bir yer yaparsan çok çok ii olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()usd =eur sanırım buraya gelecek olay. ama nerede olacak bu , 2. 40, 2. 45 ler gibi duruyor. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()bist patlamasını bekliyorum ancak öyle çıkacak usd ..
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()asya nın destek vereceği yönü merak ediyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()çin kaçta açılıyor acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()kimse bu endeksle usd den çok büyük düşüşler beklemesin. bist 90. 000 de iken usd buralardaysa , bist düştüğünde usd tutulamaz. sadece sabırr.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()bist patladığı anda usd yükselir. endeks çok kuvvetli.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()neden zor ? usd zaten kendine bir koridor yaptı 2. 32- 2. 36 .. bu bantlarda gidip gelir merak etme.
sumeyyee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()ben de usd deyim, güveniyorum usd ye...
sumeyyee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()kura neden yansmıyor sebei nedir?
LİONMEN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()güray abi , usd nin bu kadar çekilmesini neye bağlıyorsun?
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()draghi anasını ağlattı herkesin :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()dolar endeksi tarihi zirve yaparken usd neden düşer ? var mı bir acıklaması?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()arkadaşlar herkes bist balonundan bahsediyor , bugün yarın deyip duruyoruz patlayacak diye ama hala 90 bin üstünde, var mı yorumlayabilecek?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()birazdan usd çıkar ons az da olsa gevser bence ytd.