Üye adı:selocann
Kayıt tarihi:15 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:4962
Üye puanı:496
Takipçileri:89
Takip edilen:4
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()abi yarın burada olup, usd aldığında bilgi verebilirsen seviniriz.
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()haklısın dostum : ) eyvallah.
acemi_çaylak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu (): ) sorun değil sonuçta al tuşuna basarken kendi parmaklarımla yapıyorum. biraz alttan derken nedir işte o fiyat nedir?
acemi_çaylak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()o zaman o indirimle birlikte 2. 35'ler artık çok zor değil mi? TL deyim de usd ye bu seviyelerden girilir mi onu düşünüyorum.
acemi_çaylak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()o zaman 4 şubatta bir indirim gelmezse 2. 35'leri test edeceğini mi düşünüyorsun?
acemi_çaylak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()usd için yeni bir koridor olarak 2. 37- 2. 42 arası diyebilir miyiz , ne dersin?
acemi_çaylak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()bakalım ne kadar düşecek?
beyhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()kur korkusundan mı? neden inidirmez?
beyhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()abi sen fed e usd ile mi gireceksin?
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()güray abi ihale de acılsa dip noktada nereye ulaşabilir?
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()bir de aksam fedden şahin bir açıklama gelirse sabaha ne olur kur :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()usd 2. 3580 ile 2. 3650 arası sıkıştı.. bence aşağı yönlü kıracak 4 Şubatta kadar yine yukarı atar kendini. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Her ne kadar 2. 38- 2. 39 lardan bahsedilse de ben 2. 35xx usd alımı için yüksek oldugunu düşünüyorum ytd.
igundogan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()2. 3580 destegini kırmak üzere.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için selocann yorumu ()borsa bir açılsın bakalım, ama ssanki 2. 3580 destegini deneyecek.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()Günaydın herkese, 2. 3580 desteğini dener mi acaba
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()her ne kadar 2. 38, 2. 39 lar görüleceği ifade edilse de 2. 3650 lerden usd almak biraz ürkütücü geliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()sabaha 2. 3550 lerde uyanacağız sanırım.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()ABİ dolar a girmek için çok yüksek değil mi ya
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için selocann yorumu ()abi valla seni aradı gözlerim, eğer usd için biraz teşvik verseydin alacaktım 2. 3450- 35 civarı, inat ettim 2. 34 seviyesini görmek için.
Jeoplıtıkcı_cosmo2005 için cevaplandı (yorumu göster)