Üye adı:Selda09
Kayıt tarihi:14 Haziran 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:60089
Üye puanı:3128
Takipçileri:224
Takip edilen:81
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Megap aralıkta yazmadı bana yanlışıniz var 5 6 lira civarıydı evet ×2 yapmış ben ocakta 12k zarara elimdeki tüm hisseleri çıktım diye yazdım borsa uçuşa geçmiş o zamanlardan bahsediyorum kimse ya Altın al ya şu hisse alınmaz şu alınır demedi diye . Megap bu kadar artacağını bilsem kesin full girerdim hepsini çıkıp ama şu an ne kadar çıkma kapasitesi var bilmiyorum belki daha düşecek siz naptınız sattınız mi
Üçikibir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Işte 10 lot ekledim 10 lira daha düşerse 10 lot daha eklerim dedim 90 ların Altın a da düşmez herhalde 258 den beri düşüyor
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam 198 den beri ekleye ekleye 157 ye düştü 3k lik ürün ekle ekle 12k lik ürün oldu 3.7k zarar var eklemeden ortalama nasıl düşecek 200 e çıkmasını mı bekleyeceğim eklemeden 110 lara düşmüş hisseyi
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bu mesajı yazdınız ben de bugün ekledim dedim şimdi de ekleme huyundan vazgeçmeniz lazım diyorsunuz anlamadım ben bisey
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Fonet döneceğini bilsem 16.60 da yüklü alırdım ortalama düşerdi 21.5 ört 163 lot
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Yeo oncosem aldım 3 4 k lik ikisinden de 1k elite aldim fonet halen zararda
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()75lot 166 ortalama 10 tane ekledim 114.4 den 157 oldu ortalama 104 bölgesinde 10 daha eklerim gelirse
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam bu kadar umutsuz konuşmayın 33 e 5 lira kalmış
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Neymiş o hisse kim söyledi ×10 mu yaptı al diyen parca mı al dedi korkma zararda dahil bütün paranı bas güven bana dedi mı ya da siz ben de aldım dediniz mı bana o gün ya da kar yazmaya başkanlığında bana yazdiniz mı
Üçikibir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Inş düşmez 33 ortalama
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Power dün almak varmış hocam 98 80 ler gelir dediler beklemedeyim
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Niye millet katladı siz bitmişsiniz dediyseniz siz de katlamış olmalısınız neyse Allah büyük bir gün halimden anlayıp gerçekten bu yolda gercek bir yoldaşım olur inşaallah ıyi geceler
Kadir_002 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bu benim değil. burda kim varsa parasını katlamayı bilenlerin ayibi...
Kadir_002 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()1 hafta daha borsa açık o zaman haftaya haziran ortası düşüşler biter umarım ben bittim
Kadir_002 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bunlar alıp tutulacak seviyede ov doğru mu 3 tanesine 1 1.5k lik emir girdim kapanışa yakın seviyelerden bakalım alacak mı endeks ıyi yerden kapatmadı
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Bu power vbtyz nerde durur daha ablam rica etsem baksan bi
Bozreiss_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Ne zaman başlıyor tatil
Kadir_002 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Mart basından beri düşmüş elimdeki kağıtlar daha ne. kadar düşebilir 3 ay olmuş geçmiş 3.5 ay olacak haziran ortasinda
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()Hocam endeks 11.300 çıktı bizim kağıtlar aylardır düşüyor ne zaman çıkacak bu altlar
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Selda09 yorumu ()25 alti yoktur inş 32 lerde maliyet
xxbirzamanlarxx için cevaplandı (yorumu göster)